Dark purple and white crackle

Iako je pomama za crackle lakovima na neki način prošla, meni su još uvijek zanimljivi i volim ih vidjeti na noktima. Kombinacija koju ja jako volim kada je u pitanju crackle je ljubičasta i bijela boja. U današnjoj kombinaciji ljubičasti dio čini Catrice - Times square at midnight (iz stare Glamourama limitirane kolekcije), a bijeli Golden Rose Graffiti 01

Although the crackle fever is over in some way, I still like them. A combination that I prefer when it comes to the crackle is purple and white color. In this combination the purple part is Catrice - Times square at midnight (Glamourama LE), and the white one is Golden Rose Graffiti 01.





Sviđa li vam se ova kombinacija? Nosite li još uvijek crackle lakove?
Do čitanja...

Do you like this combination? Are you still wearing crackle nail polishes?
Till next post...

4 comments

  1. Veoma upečatljiva kombinacija. Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  2. i ja ih još uvek volim i nosim :D

    ReplyDelete
  3. I didn't know that Golden Rose has crackle polishes too. Your nails are looking great, love the contrast between the two polishes!

    ReplyDelete
  4. golden rose graffiti stvarno krasno pucaju :D
    podloga mi predobro izgleda :D

    ReplyDelete