Golden Rose Rich Color 21

Konačno je došao na red i najljepši (meni :)) Rich Color lak. Radi se o divnoj malinastoj nijansi br.21 koja je definitivno moj favorit među Golden Rose Rich Color lakovima koje posjedujem.

Finally, here's the swatch of the most beautiful (to me :)) Rich Color nail polish. It's a gorgeous raspberry color no. 21 which is definitely my favorite among the Golden Rose Rich Color lacquers I own.






Nekako mi se čini da je ova nijansa najbolja i po pitanju mazivosti i pigmetacije, mada su i ostali više nego dobri što se toga tiče. Za potpuno pokrivanje potreban je samo jedan sloj (na slikama su dva, jer sam tako navikla :)). 
Mislim da sam sve ostalo rekla u prethodnim postovima, pa ću samo da ponovim da sam stvarno zadovoljna sa ovim lakovima. Sviđa mi se bočica, četkica, izbor nijansi, pigmentacija, i stvarno mi je žao što je kod mene u gradu dostupno samo desetak nijansi :(.

Šta vi mislite? Koji je vaš favorit?

This shade is the best when it's about pigmentation too, although all the others are really great. It gives full coverage with only one coat (there are two in the pictures, because I always do so). 
I think I told you everything I had, so I'll just mention that I'm really satisfied with this Golden Rose collection. I like the bottle, brush, color range, pigmentation and I'm really sorry that there are just a few colors available in my town :(

What do you think? Which one is your favorite?


Do sledećeg posta...
Pozdrav :*


Till next post...
Bye :*

6 comments

  1. This one is beautiful too, but my favourite is green. :)

    ReplyDelete
  2. meni je ipak onaj zeleni favorit :)

    ReplyDelete
  3. ma sve četiri boje su krasne, ova crvena mi je baš božićna :D

    ReplyDelete
  4. svi su miprekrasni!!!
    jedino bi možda preskočila ovaj bordo i to čisto iz razloga jer je "bisernog" finisha, makar kao što kaže nail crazy baš je božićni :)
    nokti su ti mrakač :))))

    ReplyDelete
  5. Mislim da su im ovo za sad najbolji lakovi. Ko ne zeli da potrosi vise na lak, sasvim su dobri. Meni je favorit plavi, moras da probas ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliš na onaj tamno plavi što imaš? Nisam ga vidjela kod nas :(
      Slažem se da su im ovo najbolji lakovi.

      Delete