Lavender nails with dots

Nemam puno toga za napisati o kombinaciji koju trenutno imam na noktima, osim da sam kao bazu koristila jedan od Gabrini lakića koji već neko vrijeme stoje neisprobani i da sam ga odlučila ukrasiti sa nešto tačkica za koje sam koristila dva Flormar laka.

I don't have much to say about combination that's currently on my nails, except that as a base color I used one of the Gabrini nail polishes that are in my collection for a while but still unused and that I decided to decorate it with dots using the two Flormar nail polishes.



S lijeva na desno: Gabrini Summer Edition M114, Flormar 2012 #447 i Flormar Supershine #40.

A evo i slike...

From left to right: Gabrini Summer Edition M114, Flormar 2012 #447 and Flormar Supershine #40.

Here are the photos...






Gabrini lak sam nanijela u dva sloja, i jako sam zadovoljna sa njim što se tiče pigmentacije i formule. Ono s čim nisam pretjerano zadovoljna je četkica koja je preuska i otežava precizno nanošenje i intenzivan miris na koji se još uvijek nisam navikla :) Ali, s obzirom na cijenu od 0,50 EUR oprošteno mu je :)
 
I applied two coats of Gabrini polish, and I'm very satisfied with pigmentation and formula. Things that I'm not satisfied with are: the brush which is to narrow and not precise, and intensive smell that I still haven't got used to. But, for the price of 0,50 EUR I forgive him :) 

Nadam se da vam se sviđa!
Do čitanja...

Hope you like it!
Till next post...


12 comments

  1. Aaaaaaa ... ja dok cekam da mi se Gabrini lakovi osuse , ja ih mirisem , meni oni takoo savrsenoo mirisu .. obozaavam taj miris i inace miris acetona i lakovaaaaaa *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim miris lakova i acetona, ali ovaj mi miris više vuče na benzin nego na lak :D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ljubitelj sam tačkica. Ove tvoje izgledaju sjajno. Dobada mi se i izbor boja i raspored.

    ReplyDelete
  4. Simple yet a cute design! Great choice of polishes!

    ReplyDelete
  5. jednostavno a super, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  6. Hvala svima, drago mi je da vam se sviđa :)

    Thank you girls, I'm glad you like it :)

    ReplyDelete