Simple purple layering

Prvo se moram požaliti da su mi opet popucali nokti i da sam morala maksimalno da ih skratim. Iz tog razloga nekoliko dana nisam lakirala nokte, već ih samo mazala kremicama i Eveline 8u1 lakom ne bi li se što prije oporavili. Kako nisam ljubitelj kratkih noktiju (na sebi), nisam imala inspiracije a ni volje za nekim zahtjevnijim manikurama pa sam se odlučila da konačno probam Gabrini šljokice koje su stajale netaknute više od mjesec dana. Radi se o Gabrini Multivitamin laku broj 405. A kao podlogu sam koristila Flormar Neon N009 koji ste imali prilike da vidite u ovom postu. 

First I must complain that few of my nails broke again, and I had to cut them all down. Because of that I didn't wear a nail polish for a week. The only thing I wore these days was Eveline 8u1, and of course some nail creams. I wanted them to recover as fast as possible. Since I don't like to have short nails inspiration for nail art is gone too :), so I decided to try the Gabrini glitter that stood intact for more than a month. It's Gabrini Multivitamin No. 405 nail polish. As a base I used Flormar Neon N009 which you could already see in this post. 





Na slikama imam jedan sloj Flormar N009 laka, dva sloja Gabrini šljokica i naravno podlak i nadlak. Nemam puno iskustva sa Gabrini lakovima, ali ovaj mi je jako čudan. Prilikom sušenja se pretvara u mat lak, pa bez nadlaka ne možete očekivati nikakav sjaj. I ima vrlo intenzivan miris koji je, po iskustvima koja sam do sada pročitala, karakterističan za sve lakove ovog brenda.
Sve u svemu, poslužiće za još koju kombinaciju :)

Šta vi mislite? Sviđa li vam se kombinacija?
Do čitanja...

In the pictures I have one coat of Flormar N009, two coats of Gabrini glitter and of course base and top coat. I don't have much experience with Gabrini polishes, but this one is really weird. It turns into a matte nail polish during the drying process, so without a top coat you can't expect shine at all. And it has a very intensive smell which, judged by others experiences, is typical to all Gabrini nail polishes.
But, I can handle that for a few more combinations :) 

What do you think? Do you like the combination?
Till next post...

7 comments

  1. Baš mi je žao zbog nokića jer tebi dugi nokti odlično stoje, mada vidim da imaš lepu nokatnu ploču pa mirne duše možeš da furaš i kratke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru za duge nokte. I ja mislim da mi bolje stoje od kratkih :)

      Delete
  2. Super je kombinacija, jednostavno ali jakoooo efektno!

    ReplyDelete
  3. narast će nokti, ne brini ;)
    sviđa mi se manikura, ljubičasta je pa nemam primjedbi :D

    ReplyDelete
  4. i moji se lome cim budu malo duzi,ali manikura je odlična

    ReplyDelete
  5. Raskošna ljubičasta kombinacija.

    ReplyDelete