Eveline 495

Ovo mi je prvi Eveline lak. Iako njihov lak za jačanje koristim već mjesecima, nikada do sada nisam obratila pažnju na obične lakove. Kako god, ovaj mjesec su bili na sniženju pa sam kupila nijansu #495. Radi se o predivnoj nude nijansi roskastog podtona sa mikro šimerom koji je skoro pa nevidljiv. Mislim da je redovna cijena ovih lakova oko 2,5 EUR, a ja sam ovaj platila 1,5 EUR. Eveline kozmetiku u Banjaluci možete naći u Didaco šopovima.

This is my first Eveline nail polish. Although I'm using strengthening polish of this brand for months, I had never paid the attention to regular nail polishes. However, this month they were on sale so I bought the #495 shade. It's beautiful nude polish with pink undertone and almost invisible micro shimmer. The regular price of these polishes is about 2,5 EUR, but I paid it 1,5 EUR. 







Bočica sadrži 10 ml proizvoda. Za potpunu pokrivenost mu trebaju tri tanja sloja. Četkica je obična, možda i preuska za moj ukus ali nemam nekih zamjerki što se tiče nanošenja. O trajnosti ne mogu govoriti jer meni skoro svi lakovi izdrže po pet-šest dana na noktima. Ovaj lak nosim već četiri dana, i još uvijek se nije izlizao na vrhovima. 
S obzirom da mi je ovo prvo iskustvo sa Eveline lakovima, jako sam zadovoljna i vjerovatno će ih u mojoj kolekciji biti još :)

Šta vi mislite? Koristite li Eveline lakove?
Do čitanja...

Bottle contains 10 ml of product. For full coverage I had to apply three thin layers.  Brush is ordinary, maybe little too narrow for my taste but I do not have any complaints regarding the application. I can't talk about durability because all nail polishes last for five or six days on my nails. This one is on my nails four days, and it still has no tipwear.

Since this is my first experience with Eveline polish, I'm very pleased and probably more of them will be in my collection soon :)

  
What do you think? Do you use Eveline polishes?
Till next post...

9 comments

  1. I don't know this brad but like this color!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a cosmetic brand from Poland, available in our country for a few years.
      Their nail treatments are very popular around here.

      Delete
  2. Lep nude lak. Inace, koristila sam i koristim Eveline lakove. Odlican kvalitet za tu cenu + nema stetne sastojke. Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da je 3 free. Eto još jedan plus.
      Hvala ti!

      Delete
  3. Replies
    1. Stvarno jeste :)
      Za ljubitelje nude lakova je savršen.

      Delete
  4. Nekako mi je bolja ona druga linija Eveline lakova Instant-nešto. Gušći su tj. prvi sloj je dovoljan za potpunu prekrivenost drugi za savršen izgled. Meni traje 6-7 dana sa laganim tipwear-om. Colour show ima lijepih nijansi,al moj glas ide ovim drugima.
    Svakako probaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela i u toj liniji dva-tri lijepa nude laka kad sam ovaj kupovala, ali bile su im skroz razdvojene komponente od dugog stajanja pa nisam htjela rizikovati.
      Hvala na preporuci :)

      Delete