Kiwi nails

Manikir koji ću vam danas pokazati uopšte nije karakterističan za mene jer ne volim voćne (i druge prehrambene :D) motive na noktima, ali ovo je nešto posebno i prosto sam morala da probam. Za inspiraciju mi je poslužio ovaj video. Znam da moja izvedba nije ni blizu toliko dobra kao ova, ali ipak evo fotografije...

Today I'll show you manicure that totally is not characteristic for me because I don't like fruity (or any other food :D) pattern on nails, but this is something so cute that I couldn't resist not to do it. This video was my inspiration. I know that my manicure isn't so good as this one, but I'm going to show you... 




Nažalost nadlak mi je razmazao tačkice i linije pa nije baš uredno. U svoju odbranu ću da spomenem da je to uživo skoro neprimjetno, i bila sam jako zadovoljna sve dok nisam vidjela slike na računaru.
Svi lakovi koje sam koristila za izradu ovih kivi noktića su Flormar: zeleni Spring & Summer 2012 #434, crni #313 i bijeli #400. 

Nadam se da vam se sviđa bar ideja :D
Do čitanja...

Unfortunately, top coat smudged the dots and lines so it's not very neat. In my defense I will mention that those smudges are almost invisible live, and I was very happy with my manicure until I saw the pictures on my computer.
All nail polishes that I used for this kiwi design are Flormar: green Spring & Summer 2012  #434, black #313 and white #400.

I hope that you'll, at least, like the idea :D
Till next post...

7 comments

  1. super pretty *____________*


    <33333

    ___________________________

    natalijayasmina-b.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Veoma, veoma mi se dopada kako izgleda. Svaka ti čast na veštini.

    ReplyDelete
  3. ma dobro je, ne grintaj :D
    znam kako je to kad si zadovoljna manikurom a onda ti uvećana fotka pokvari dan :(
    i dobro je probat nešto što je drugačije od onog što inaće radiš :D

    ReplyDelete
  4. ovo prvom prilikom radim! tebi je odlično ispalo :)

    ReplyDelete