Sparkle gradient

U zadnje vrijeme sam pisala o nekim (meni) zanimljivim lakovima koje mi je bilo žao kvariti, pa mi je malo nedostajao nail art. A kako je gradient jedna od najjednostavnijih metoda ukrašavanja noktiju, odlučila sam se da ga ponovo uradim. Ovaj put izbor je pao na plavu boju, a lakovi koje sam koristila su: Flormar 423, Catrice-Blue Cara Ciao i Golden Rose 318. 

Last few posts I was writing about some interesting (to me) nail polishes, so I missed nail art. Since gradient is one of the simplest methods, I decided to do it again. This time I chose blue colors, and I used: Flormar 423, Catrice-Blue Cara Ciao and Golden Rose 318.




Prvo sam napravila gradient sa ova dva plava laka, a zatim na to sve stavila jedan sloj  Golden Rose šljokica. Evo i par fotografija kako to izgleda...

First I made gradient with Flormar 423 and Catrice BCC and then applied one coat of Golden Rose glittery polish. Here are a few photos of the manicure...




Ja sam prilično zadovoljna rezultatima. Šta vi kažete?
Svidja li vam se?
Do čitanja...

I'm really satisfied with the results. What do you think?
Do you like it?
Till next post... Bye!

7 comments

  1. fantastične boje, odlično ti je ispalo!

    ReplyDelete
  2. Ženo draga pa što ti jedeš, ovo je genijalna stvar. Jako lijepa kombinacija boja, šljokice, urednost, jednostavno bez greške. Ti si moj uzor. Kada narastem želim biti kao ti!

    ReplyDelete
  3. krasne boje, gradijent je besprijekoran... pa još na tako savršenim noktima *.*

    ReplyDelete
  4. This is a perfect gradient. LOVE the shade of each polish that you used!

    ReplyDelete