AVON - Gel Shine lakovi




















Ukoliko pratite domaće blogove, u zadnjih desetak dana sigurno ste vidjeli bar jedan post o novim Avon Gel Shine lakovima. Igrom slučaja, moj paket sa lakovima je krenuo prema meni u vrijeme kada su kod nas bili neradni dani tako da i moja recenzija kasni.
A ukoliko pratite Colours of my nails na facebooku ili instagramu, mogli ste vidjeti da je ovaj mjesec posebno u znaku Avona jer se rezultat saradnje od prije nekoliko mjeseci konačno nalazi u aktuelnoj brošuri. 




























Naravno, pored Gel Shine kolekcije na blogu će biti i recenzije Lace, Mineral Crush i nekih Matte lakova. 

Ali, tema današnjeg posta su Gel Shine lakovi koji su unaprijedjena verzija Gel Finish lakova. Kolekcija trenutno broji dvadeset nijansi od kojih je šest novih, a ja ću vam danas predstaviti petnaest. Dolaze u istom, prepoznatljivom pakovanju kao i prethodnici. Bočica i dalje sadrži 10ml proizvoda, četkica je neke srednje širine i dužine i ja sam se toliko navikla na nju dok sam slikala lakove za ovaj post da mi čišćenje skoro i nije bilo potrebno. Cijena u katalogu je 6,50 KM ako kupujete jednu nijansu, ali ako kupujete dvije ili tri cijena je 9,80, odnosno 11,70 KM. 

Karakteristike se razlikuju od nijanse do nijanse. Većini su potrebna dva sloja srednje debljine za potpunu pokrivenost nokta. Izuzetak su nijanse Sheer Love i Dazzle Pink kojima su ipak potrebna tri sloja, dok su Red Velvet i Emerald City čisti jednoslojci. Emerald City iako je prekrasna nijansa koja se dobija u samo jednom sloju ima i manu, jako oboji nokte i kožicu oko nokta prilikom skidanja pa preporučujem korištenje baznog laka i skidanje u što manje poteza od korijena prema vrhu nokta. Nemojte da štedite na odstranjivaču i blaznicama. 
Formula je jako dobra, srednje gustine i ravnomjerno se rasporedjuje kod svih lakova, čak i kod pastelnih poput Rain Washed i Mint To Be. Jedini s kojim sam imala manje probleme u tom smislu je Dazzle Pink što se na slici i vidi. 
Svi, bez izuzetka, imaju izuzetno sjajan završetak tako da vam preko njih nadlak za dodatni sjaj nije potreban. 

Sheer Love



Barely There



Dazzle Pink



Mint To Be



Rain Washed



Lavender Sky



Parfait Pink



Purplicious



Sapphired Up



Emerald City



Orange You Crazy



Fire Cracker



Roses Are Red



Red Velvet



Wine and Dine Me



Svi swatchevi su slikani na dnevnom svjetlu, i na noktima imam isključivo Gel Shine lakove, bez baze i nadlaka. 

Moj definitivni favorit je Rain Washed, koji sam ostavila na noktima prije tri dana i još ga nosim :).

Imate li vi svoje favorite? Jeste li već probali Gel Shine lakove?

Do sledećeg posta :***


*PR Uzorak

7 comments

  1. Ja se ne mogu odlučit za jedan, ali slažem se da je Rain Washed preeeeedivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je on bas, bas divan <3
      Mint to be je sledeci :)

      Delete
  2. Jos ni kod koga nisam vidjela nijansu Citronized. Bas me zanima kakva je i ta nijansa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas kod Male Palcice na blogu. Kod nas nazalost nisu stigle sve nijanse.

      Delete
    2. Imas kod Male Palcice na blogu. Kod nas nazalost nisu stigle sve nijanse.

      Delete
  3. Jos ni kod koga nisam vidjela nijansu Citronized. Bas me zanima kakva je i ta nijansa

    ReplyDelete
  4. Joj svi su predivni, Mint to be mi se jako dopao :)

    ReplyDelete