Crackle in a new way :)

Potaknuta onim što sam prošle sedmice nosila na noktima, malo sam tražila po internetu kombinacije sa crackle lakovima. Imam ih par, ali nekako sam sve kombinacije koje su mi pale na pamet isprobala pa većinom stoje i skupljaju prašinu. I, naravno da sam našla nešto što je meni bilo jako zanimljivo i što sam odmah morala probati :).
A evo i fotografija...

My last week manicure induced me to look for some crackle combinations on the internet. Since I own a few crackles and all of the combinations I could think of were on my nails, crackles are mostly standing and collecting dust. Of course I found an interesting idea online and I had to try it right away :). 
Here are the photos...





I ne, ne treba vam nikakva specijalna tehnika da svoj crackle lak "natjerate" da ovako puca. Treba vam samo mali komadić spužve na koji ćete nanositi lak umjesto direktno na nokat. Kada nanesete crackle na spužvicu par puta tapkajte po noktu i to je to. Višak koji ode na kožicu očistite štapićem za uši i acetonom, stavite nadlak i gotovo.
Lakovi koje sam ja koristila su: Flormar Supershine 21 i Essence Cracking top coat - Crack me! Black!.
Inspiraciju za ovaj manikir sam našla ovdjeovdje :)

Meni je ovaj način ljepši od običnog nanošenja crackle lakova, tako da ću sigurno isprobati još koju kombinaciju. Šta vi mislite? Svidja li vam se?

Do čitanja...

And no, you don't need any special technique to make your crackle cracks like this. The only thing you'll need is a little piece of sponge. Apply a small amount of the polish on the sponge and tap over your nail a few times. Clean up the mess around nail with a Q-tip and acetone, apply a top coat and you're done.
Nail polishes I used for this manicure are: Flormar Supershine 21 and  Essence Cracking top coat - Crack Me!, Black!.
Inspiration for this manicure I found here and here :) 

For me this method is more beautiful than the regular one, and I'll try more combinations in the future. What do you think? Do you like it?

Till next post...

18 comments

  1. Super fora,moram ovo probati,puno ljepse izgleda nego obicni ;))

    ReplyDelete
  2. Kako je zanimljivo. I kombinacija boja mi se dopada. Bolja je od klasične crno-bele, a dovoljno je jak kontrast da obe boje, a posebno šare dođu do izražaja.

    ReplyDelete
  3. Ovo ej super, mnogo lepse od one obicne varijante... Bravo za ideju!

    ReplyDelete
  4. Ja sam odusevjena! Mnogo mi se dopada! :)

    ReplyDelete
  5. Prepredobro ti je ovo! Mislim da će mi kreklovi opet u pogon :D

    ReplyDelete
  6. Great idea! Definitely more interesting than normal crackle

    ReplyDelete
  7. Genijalno je ovo, mislim da krećem u kupovinu crackle laka (sve sam ih poklonila).

    ReplyDelete
  8. I can not believe it how great it looks, I have to try it too!I like it more than the usual crackle nail polish effect.

    ReplyDelete
  9. o, pametna ideja i predobro izgleda, obavezno probam :D

    ReplyDelete
  10. Hvala svima na divnim komentarima. Jedva čekam da vidim i vaše kombinacije.
    Definitivno je ljepše od običnog crackle efekta :)

    ReplyDelete
  11. Kad ce biti nekad nesto u crveno bjeloj boji???

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Odlicna ideja! :D Predobro izgleda!

    ReplyDelete