Avon Gel Finish - Nove nijanse



U današnjem postu ću vam pisati o nekoliko novih, proljetnih nijansi iz Avon Gel Finish kolekcije. Vjerujem da ste se, ukoliko koristite Avon kozmetiku, već negdje susreli sa ovom kolekcijom pa znate da su to lakovi koji imaju osobine gel lakova a ne zahtjevaju korištenje UV lampe.


Sheer Shimmer, Nude Shimmer, Coral Shimmer, Lavender Shimmer, Pink Shimmer i Berry Shimmer su novi članovi spomenute kolekcije, a kako su prilično slični po svim karakteristikama, ispod fotografija možete pročitati najbitnija zapažanja o svih šest, te ono po čemu se pojedini izdvajaju.

Sheer Shimmer


























Nude Shimmer

Coral Shimmer




























Lavender Shimmer

Pink Shimmer
 Berry Shimmer

Specifični su po tome što svi, iako su potpuno različiti, sadrže identičan srebni, rozi i plavi  sitni shimmer. 
Koji će najviše doći do izražaja zavisi od boje laka, pa se tako u nijansama Sheer Shimmer i Nude Shimmer najviše ističe srebrni i oni donekle podsjećaju na klasične sedefaste lakove. 
U ostalim nijansama uočljive su i druge dvije boje. 
Pored te zajedničke osobine djele i sličnu formulu i pigmentaciju koja nije najsjajnija, pa ćete primjetiti na slikama  kako se i kroz dva sloja na nekim nijansama i dalje vidi linija nokta. Prilično su rijetke konzistencije, ali se uprkos tome veoma lako i precizno nanose. Između ostalog, zahvaljujući i odličnoj četkici koja je ista u svim Avon lakovima. Izuzetak je Coral Shimmer koji se nešto teže nanosi jer je prilično gust. 
Berry Shimmer je opet, najbolji što se tiče formule i pigmentacije, a slobodno mogu reći i najljepši primjerak u ovoj dopuni kolekcije,

Svi lakovi su naneseni u dva sloja, bez baze i bez nadlaka. 
Sve u svemu, mislim da su sve nijanse lijepe i nosive s tim što su mi Berry, Sheer i Pink Shimmer draži od ostatka, a Nude najmanje drag, najviše zbog tog svog maslinastog podtona koji ne odgovara mom tenu. Dakle, ne stoji najbolje osobama čija koža je jako svijetla i vuče na rozo, ali zato će  na onima sa tamnijim, toplijim tenom izgledati daleko bolje.  

Ove lakove možete pronaći u aktuelnoj AVON brošuri po cijeni od 6,90 KM.


Koji je Vaš favorit? Kakvo je Vaše iskustvo sa Avon lakovima? Imate li neki primjerak iz Gel Finish kolekcije?





*PR uzorak

7 comments

  1. The coral one is my absolute favorite!

    ReplyDelete
  2. Sve nijanse sem nude su savrsene s tim da ja ne volim shimmer u lakovima tako da ih sigurno ne bi nosila.Gel finish lakovi su mi odlicni,ne znam vise ni sama koliko ih imam...

    ReplyDelete
  3. Sve nijanse sem nude su savrsene s tim da ja ne volim shimmer u lakovima tako da ih sigurno ne bi nosila.Gel finish lakovi su mi odlicni,ne znam vise ni sama koliko ih imam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nude nije ni po mom ukusu, ali kao sto rekoh, nekome sa tamnim i toplim tenom bi itekako stajao. I sam lak bi izgledao ljepse na nekom drugom.
      Nisam ni ja ljubitelj shimmera, ali nisam ni iskljuciva po tom pitanju, pa prosto nosim lak ako mi se svidja :)

      Delete
  4. Berry me podsjeca na ruz Berry Blast i zbog toga mi se mnoogo dopada, rado bi ga nosila :)

    ReplyDelete
  5. Berry me podsjeca na ruz Berry Blast i zbog toga mi se mnoogo dopada, rado bi ga nosila :)

    ReplyDelete