Blue holo

Nisam bila kod kuće nekoliko dana i bila sam bez interneta pa nisam ništa postala proteklih dana. A moram priznati da nisam bila ni pretjerano kreativna pa evo već pet dana nosim ovu kombinaciju na noktima.

I was on a short trip last few days and I had no internet connection so there were no posts from me. And, I have to admit that I wasn't creative at all so I'm wearing this combination for a five days.



Prva fotografija je slikana na vještačkom osvjetljenju jer se bolje vide holo čestice nego na prirodnom. Koristila sam Flormar 423 (dva sloja) i Flormar 392 (jedan sloj) koji imam i u ovom postu. Ovo mi je prvi put da nosim ovakvu plavu boju, i baš mi se se svidja kako izgleda na noktima. 

Picture is taken in artificial light because it's easier to catch the beauty of holo particles than in the natural light. I used Flormar 423 (two coats) and Flormar 392 (one coat) which I showed you earlier in this post. This is the first time I'm wearing this kind of blue polish, and I like how it looks on my nails.  

 



Ove fotografije iznad su slikane na prirodnoj svjetlosti, a za kraj sam ostavila jedan pokušaj hvatanja holo čestica na suncu (nemojte se smijati :D).

These two photos above were taken in natural light. And, for the end I left one attempt of catching holo particles in the sun (don't laugh :D)


To je sve za ovaj put... Do čitanja :)

That's all for this time...
Bye!

4 comments

  1. odlična kombinacija, a holo jeste nezgodan za slikanje na suncu..

    ReplyDelete
  2. predobra kombinacija, blago tebi kad ti to sve drži 5 dana :-D

    ReplyDelete
  3. predivno. i meni drži po 5 dana sa BTGN a još se i kupam svaki dan :D

    ReplyDelete