Flormar 2012 & Braided nails

Stigli su nam Flormar 2012 Spring & Summer lakovi!!! Vidjela sam ih prije nekoliko dana u Tempu na Flormar štandu i odmah uzela dva komada. Za manikir koji ću vam danas pokazati sam koristila jedan od njih: Flormar 446. Divna krem nijansa izmedju ljubičaste i plave, savršeno se maže i dovoljan je jedan sloj za potpunu pokrivenost (ja uvijek stavljam dva, iz navike :)). Pored ovog laka, za braided akcent nokat, koristila sam i Gabrini Elegant 396 i Flormar 313

We got Flormar 2012 Spring and Summer nail polishes!!! I saw them a few days ago, and bought two pieces right away. For the manicure I'm going to show you today, I used one of them: Flormar 446. It's a beautiful cream color between blue and purple (blurple :)) with perfect  formula and one coat is enough for full coverage. Beside this nail polish, I used Gabrini Elegant 396 and Flormar 313 for my accent nail. 



A evo i slika manikira.

Here are the photos of the manicure.




Boja Flormar 446 laka nije potpuno realna, uživo malo više vuče na ljubičasto. Nažalost, nisam našla vjeran swatch ni na internetu. Ili ispadne previše plav ili previše ljubičast :) 
A za one koje zanima kako se radi ovaj "braided" uzorak, evo jedan video tutorial i jedan u slikama.

I za kraj, pošto mi je juče bio rođendan, htjela sam da vam pokažem šta sam dobila od mame. Ona zna kako će me najviše obradovati :) Hvala, mama :***

The color of the Flormar 446 isn't real, it's a bit more on the purple side. Unfortunately, I couldn't find real swatch on the internet.
For those who would like to know how to make this braided pattern, here's one video tutorial and one picture tutorial.

And, since yesterday was my birthday, I wanted to show what I got from my mom. She knows what I like :). Thank you, mom :***



To je sve za danas :) Do čitanja...

Till next post... Bye :*

12 comments

  1. Sretan ti rođendan sa zakašnjenjem i želim ti još puuuuuno ovako uspješnih manikura i brdo novih lakova :D

    Ovi novi flormarovi lakovi zaista su divni,morat ću što prije otići u potragu za njima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lijepim željama :)
      Lakovi su stvarno dobri, mislim da se nećeš pokajati ako uzmeš koji.

      Delete
  2. Replies
    1. Uživo još ljepši :) Definitivno ide među omiljene.

      Delete
  3. odličan ti je braided nail! a ti ljubčasto plavkasti su najgori za slikanje, nikad ne možeš da nađeš vernu sliku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Meni su plavi i ovi nedefinisani (sa plavim) stvarno najgori za slikanje, ali tješim se kad vidim da i ostalima ne ide za rukom uslikati realnu boju :)

      Delete
  4. krasna manikura, plavac predobro izgleda :-D
    krasan poklon (mogu se i ja predbilježit za jedan), sretan ti rođendan <3

    ReplyDelete
  5. Well even if i am late I wish you all the best for your birthday, you have gorgeous nails, love this design!

    ReplyDelete
  6. Srecan rodjendan!!! Sve najlepse! Poklon je zaista prelep! :)))
    Manikir je WOW! Super uklopljene boje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lijepim željama. Jeste lijep, i baš me je obradovao :)
      I meni se svidja kako je ispalo pa ću jednom kad budem raspoložena uraditi na svim noktima.

      Delete