Check matte nails

Dugo sam bila u potrazi za mat nadlakom. Nažalost, propustila sam priliku da kupim Catrice ili Essence o kojima sam čitala dosta recenzija, pa sam tražila medju ostalim brendovima koji su mi dostupni. Prije nekoliko dana, našla sam ga na polici Miss Sporty kozmetike pod nazivom Check Matte. Jedva sam čekala da ga probam, pa sam izabrala ovu kombinaciju ispod.

I've been looking for a matte top coat for a long time. Unfortunately, I missed the chance when Catrice and Essence had it so I had to look among the other drugstore brands. A few days ago, I found it on Miss Sporty cosmetics shelf under name Check Matte. I couldn't wait to try it out, so I chose this combination bellow.



U bočici se nalazi 7ml proivoda a cijena je ,čini mi se, 3,5 KM (nešto manje od 2 EUR). Lako se nanosi, ima jako široku četkicu i brzo se suši. Lak koji sam matirala je Flormar 431.
Ispod su slike kako izgleda na mojim noktima, koje sam morala skratiti jer mi je na obe ruke pukao po jedan nokat :(, a ne volim da su različitih dužina.

Bottle contains 7ml of product, and the price is little less than 2 EUR. It has a great wide brush, it's easy to apply and it dries fast. Nail polish I mattified is Flormar 431.
Pictures below are showing how this combo looks on my nails, which I had to cut down because two of them were broken :(. 




Jako mi se svidja mat efekat na noktima, i svakako ću probati nadlak na još kojem laku, ali su mi nokti sada totalno čudni. Teško mi je da se naviknem na njih, i jedva čekam da narastu!

I like this matte effect, and I'm going to try it on other polishes, but my nails are totally weird now. It's hard to get used to them. I can't wait to grow back!

Do čitanja :*

Till next post... Bye!

16 comments

  1. Super ti je mat efekat, a i plavac je divan... :)

    ReplyDelete
  2. Veoma mi se dopada kako ti stoje kraći nokti. Ovaj Check matte deluje zaista dobro, a sviđa mi se i cela kombinacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ali ja ipak volim duge ;)
      Stvarno jeste dobar. Pogotovo četkica, genijalna je.

      Delete
    2. I ja više volim duge, a drugima se više sviđa kada ih skratim. Valjda je to pravilo. Potražiću ovaj Miss Sporty kada potrošim Flormar matirajući. Efekat im je isti, rekla bih.

      Delete
    3. Izgleda da jeste :) Ja sam htjela da kupim Flormar ali kod nas ga ne nabavljaju :(

      Delete
  3. divno izgleda plavac ovako matiran! moraću i ja uzeti ovaj check matte na zimu (ne znam zašto mat koristim samo zimi), moji su se svi topperi osušili!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljepši mi je matiran nego sam. Uzmi, nije skup a radi posao :)
      A i ja imam zimske i ljetne lakove :D

      Delete
  4. I love the way this blue polish looks when it's mattified! Beautiful!

    ReplyDelete
  5. Lepo, lepo :) Da nije Flormar broj 431? Ja ga uzela pre neki dan, cini mi se da je isti lak u pitanju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jeste :)
      Ispravila sam.
      Hvala ti što si me opomenula.

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. nokti su ti fantastični, ne grintaj, da su bar meni ovakvi ;-)
    flormar fantastičan, i matiran predobro izgleda *.*

    ReplyDelete
  8. i have that nail polish but i never thought about making it matte.. looks pretty :)

    ReplyDelete