The Huntsman

Svi koji su upoznati sa essence brendom znaju da često izbacuju limitirane kolekcije, i da se u njima može naći stvarno jedinstvenih nijansi lakova koje nisu karakteristične za drugstore brendove. Kod nas u Banjaluku (BiH) često i ne dodju sve kolekcije koje izadju, ali izgleda da su ovo ljeto nešto ažurniji nego inače pa tako je u DM-u trenutno dostupna Ready for Boarding TE a u CM-u Snow White TE. Ja ću vam danas pokazati jedan od lakova iz Snow White kolekcije (kupio mi moj D. i pošto znam da čita :*:*:*). Nijansa je 02 The Huntsman

All of you who are familiar with essence brand probably know that they often have a limited editions. In these editions you can find a really unique polish colors that are not usual for drugstore brands. Here in Banjaluka (Bosnia and Herzegovina) you can't find all the trend editions that came out, but this summer it's getting better so in DM you can find Ready for Boarding TE and in CM Snow White TE. Today I'll show you one of the polishes from the Snow White collection (my D. bought it for me and since I know he reads this :*:*:*). Shade is 02 The Huntsman.



U bočici ima 10ml, a cijena je 4,85 KM (oko 2,5 EUR). Pored sitnih šljokica boje bronze i većih boje zlata, sadrži i komade folije koja se u zavisnosti od svjetlosti prelijeva iz zlatne u zelenu boju. 
Ispod možete vidjeti par fotografija kako izgleda na noktima. Nanijela sam dva sloja preko Flormar 427.

Bottle contains 10ml of polish and the price is about 2,5 EUR. Besides the small cooper colored and bigger gold glitter it contains foil pieces which can look gold or green depending on the light.
You can see how it looks on my nails on the pictures below. I applied two coats over Flormar 427. 






Komadići folije koje sam spominjala se dobro vide na srednjem prstu. Na drugoj ruci ih ima više, raznih oblika i vleičina (do 3-4mm) ali nisam mogla lijevom rukom uslikati kako treba :(
  
You can see the pieces of foil I mentioned earlier on my middle finger.  On my other hand there is  more of them in different shapes and sizes (3-4mm)  but I couldn't take a decent picture with my left hand :(.

Nadam se da vam se svidja!
Hope you like it! 
Bye :*



7 comments

  1. Super kombinacija! Ja sam pretužna što si nisam uspjela nabaviti Grumpya :(

    ReplyDelete
  2. aaaaaaa, kako fantastično izgleda! nikad mi ne bi palo na pamet da kombinujem sa takvom bojom, a stvarno je prepredobro!

    ReplyDelete
  3. Ajme kako je ovo dobro, a nokti su ti ženo genijalni.

    ReplyDelete
  4. nama u hrvatskoj nisu dali snjeguljicu :-(
    predobra kombinacija, a kad ti vidim nokte uvijek se oduševim *.*

    ReplyDelete
  5. Looks amazing on your long nails, great combination!

    ReplyDelete