Flormar 2012

U prošlom postu sam spomenula kako je u naš grad stigla Flormar kolekcija lakova za proljeće/ljeto 2012, a i koristila sam jedan od njih za manikir. Danas ću vam pokazati jedan od onih koje sam dobila na poklon, a koji mi je na prvi pogled zapao za oko. Moram opet da spomenem da bih bila jako sretna kada bi Flormar svojim lakovima dao imena, jer ih svakako zaslužuju :D Uglavnom, ovaj put Flormar 2012 br.444.

In my last post I mentioned how we got Flormar 2012 spring/summer collection, and I used one of them for my last manicure. Today I am going to show you one of those I got as a gift. I must mention, again, I would be very happy when Flormar would give their polish names because these beauties deserve them :D Look at this lovely fuchsia nail polish, no. 444 (Flormar 2012).






Ono što je karakteristično za ovu nijansu je da totalno drugačije izgleda u bočici i na noktima, i malo je rjeđa formula pa sam morala da stavim 3 sloja. Ponegdje se još uvijek vidi linija nokta, ali meni ne smeta. Ja bih rekla da je ovo prava fuksija boja, a za podton nisam sigurna iako mi se čini da bi mogao biti hladni. 

I za kraj da vam upoznam sa jednim malim, žutim, čupavim stvorenjem  :)

It looks totally different in the bottle and on nails, formula is a bit thinner and I had to apply 3 coats. Nail line is still visible, but I don't mind. I would say this is the real fuchsia color, but I'm not sure about undertone even sometimes it looks cold to me. 

And for the end, let me introduce you with this yellow, furry little thing :)


Znam, znam, ona je najljepša u ovom postu :D
Do čitanja :)

I know, I know, she's the star of this post :D
Till next post... :)

10 comments

  1. Divna boja! A cupavko je presladak, ja sam kao mala imala istu takvu cupavicu! :)))

    ReplyDelete
  2. ah, i meni je tužno kad lak ima samo broj. a čupavko je meden!

    ReplyDelete
  3. Maca je preslatka, a lak ti veoma lepo stoji.

    ReplyDelete
  4. a daaaaj oću i ja taj lakić :( i micu macu :D kak je šjadak <3

    ReplyDelete
  5. Your absolutely right, I don't understand why this beautiful polishes have no names!
    I made for my blog a Facebook page, if you like you can look up for it. Thanks!
    https://www.facebook.com/andicolouryourlife

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Maca je moja, reci ljudim istinu :D

    ReplyDelete
  8. Ja bi micu, preslatka je
    Znam da su i tvoji nokti ovdje ali njih ne vidim ovaj put.

    ReplyDelete