Gradient nails

U današnjem postu ću vam pokazati gradient koji trenutno imam na noktima. Mislim da sam ga radila i ranije dok nisam imala blog, ali ovo je prvi s kojim sam zadovoljna. Doduše, prelazi su mogli biti malo blaži :D
Koristila sam, kao i u većini slučajeva, Flormar lakove. Oba laka ste već imali priliku vidjeti na blogu, a radi se o nijansama N009 i 408.

Today I'll show you gradient I'm currently wearing on my nails. I think I've done it earlier until I had a blog, but this is the first one I'm satisfied with. Well, it could be better "blended" :D
I used, as usual, Flormar nail polishes. Both of them you could see in my previous posts, and the shades are N009 and 408.



Za one koji ne znaju kako se radi gradient, evo odličan tutorial kod Irene na blogu. 
A u nastavku možete pogledati kako izgleda moj gradient. 

For those of you who don't know how to do gradient nails, here is a great tutorial on Irena's blog.
Below you can see how my gradient turned out.






Nadam se da vam se svidja :)
Do sledećeg posta.... Pozdrav!

Hope you like it!
Till next post... Bye!

22 comments

  1. Zelo lep gradient effekt. Lepo ti je uspelo.

    ReplyDelete
  2. naravno da mi se sviđa. gradient sam radila jednom sestri tek onako za prob a sebi nijednom. svi hvale ove lakiće ali ja nikako da ih kupim. idu na moju listu želja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja :)
      Kad budeš imala priliku kupi, odnos cijene i kvalitete je više nego dobar.

      Delete
  3. dobar odabir boja, sviđa mi se :-D

    ReplyDelete
  4. This looks great! I love the colours you used

    ReplyDelete
  5. Oba su mi laka odlična, super ti je ispao gradient! Hvala za linkanje na tutorial :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Nije mi ispalo kao tebi, ali valjda će biti bar približno dok još koji put uradim.
      I nema na čemu :)

      Delete
  6. Looks great, love the color combination. I am a big fan of sponging technique! :)

    ReplyDelete
  7. kasni mi bloglovin...
    predivnak ombinacija boja! fantastično!

    ReplyDelete
  8. I really like your nails they are so much fun!! Could you please consider following each other? Todays I have a video post about my trip www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    ReplyDelete
  9. lovely combination
    please check out my last nail art :) http://konadnails.blogspot.ro

    ReplyDelete