Harlequin Hardware Manicure in my way :)

Prvo da vas upozorim na dužinu posta i količinu fotografija u njemu, pa da krenemo dalje na manikir :) Vjerovatno ste ranije čuli za ovo, ali evo da ukratko napišem o čemu se radi. Harlequin Hardware Maniicure je prvi put urađena za potrebe Diego Binetti show-a (kolekcija proljeće/ljeto 2012), a uradila ju je profesionalna šminkerica i manikirka Candice Manacchio koja je inače ambasadorica CND brenda čiji su lakovi i korišteni za manikir. Link na slike koje su mi poslužile kao ispiracija.
Pošto nisam bila sigurna na koji način je ona uradila Harlequin Hardware, odlučila sam da pokušam na svoj način.

First, let me warn you :) This is going to be one long and "picture overload" post! Now, let's move on to the manicure. Probably you've heard of this type of manicure before, but I think it's good to mention what is all about. Harlequin Hardware manicure first time showed up on Diego Binetti Show for spring/summer 2012, and it was done by professional nail & makeup artist Candice Manacchio, which is also a CND's ambassador. She used CND polishes for the manicure. Link to the inspiration pictures.
Since I didn't know how she did the Harlequin Hardware, I decided to do it in my way.






A ako vas zanima način na koji sam uradila ovu manikuru, nastavite čitati :) Lakovi koje sam koristila su: Eveline 8u1 (bazni lak), Flormar 407, Flormar 412, Gabrini Elegant 396 i Essence Better Than Gel Nails Top Sealer.

And, if you want to know how I did it, keep reading :) Nail polishes I used are: Eveline 8 in 1 (base coat), Flormar 407, Flormar 412, Gabrini Elegant 396 and Essence Better Than Gel Nails Top Sealer.


Da bi vam lakše opisala postupak, uslikala sam svaki korak i napravila mali tutorial u slikama.

I made a small picture tutorial. I thought it would be easier to explain it in this way.

  1. Nanesite bazni lak.
  2. Preko cijelog nokta nanesite sloj pink laka. Ne mora biti pretjerano uredno.
  3. Odmah nakon nanošenja dok je još svježe, uklonite lak sa sredine nokta. To možete da uradite četkicom natopljenom u aceton, komadićem vate ili prstom :). Ja sam uklanjala prstom, a pored sebe sam držala vatu natopljenu odstranjivačem kako bih mogla odmah obrisati i preći na sledeći nokat. Bitno je da radite jedan po jedan nokat.
  4. Kada napravite korak br. 3 na svim noktima, nanesite 2 sloja mliječno bijelog laka. Ne smije biti previše pigmentiran jer će pokriti rozu boju više nego što treba. Kada završite sa lakiranjem sačekajte da se lak potpuno osuši da bi mogli ići na sledeći korak.
  5. U ovom koraku potrebno je da nalakirate vrhove srebrnim lakom (foil effect). Stavite komadiće selotejpa na svaki prst ostavljajući pri vrhu 2-3 mm prostora a zatim nalakirajte. Ja sam stavljala 2 sloja.
  6. Uklonite selotejp, nanesite preko svega sloj brzosušećeg nadlaka i gotovo :)
Naravno da ne morate da radite sve isto. Možete da nanosite srebrni lak slobodnom rukom bez selotejpa,a možete i umjesto laka da stavite komadiće folije ili srebrne naljepnice za vrhove. 
  1. Apply the base coat.
  2. Paint your nail with a coat of pink nail polish. It doesn't have to be precise. 
  3. Right after applying while it's still wet, remove the nail polish from the middle of your nail. You can  do it with a brush dipped in acetone, cotton pad or with your finger. I used finger :), and I had a cotton pad soaked in remover right beside me so I could remove it right away and go on to the next nail. It's important to do each nail separately. 
  4. When you have all your nails look like the step 3 picture apply 2 coats of milky white nail polish. It shouldn't be too pigmented because it would cover the pink nail polish more than it's needed. When you're done with the step 4, let the nail polish dry completely. 
  5. In this step you should paint your tips with silver nail polish (foil effect). Put the little selotape piece on each of your nail leaving 2-3 mm from the top and then paint. I applied two coats.
  6. Remove the selotape and seal it with a top coat. That's it :)
Sure, you don't have to do the same like I did. You can apply silver nail polish with free hand or you could use a little foil pieces for your tips. It's your choice.

I konačno kraj :) Mislim da je ovo najduži post koji sam napisala! Nadam se da će vam tutorial poslužiti ukoliko se odlučite da napravite ovaj manikir i da vam se svidja kako je meni ispalo. Moram da spomenem da je uživo dosta ljepše ;)
Do čitanja :*

Finally the end :) I think this is the longest post I wrote. I hope the tutorial will be helpful if you decide to do this manicure, and I hope you like how it looks on my nails.
Till next post... :*

20 comments

  1. ajoj,ima tu posla ali zato na tebi izgledaju prekrasno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čini ti se :) Najduže traje ovaj dio dok čekaš da se osuši da možeš staviti selotejp.
      Hvala ti!

      Delete
  2. Interesting design, love the color combination!

    ReplyDelete
  3. prelepo, stvarno! uh, previše tu posla ima za moj ukus, ali je efekat sjajan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*
      Ma nikad nije previše posla kad su nokti u pitanju :D

      Delete
  4. nije loše, a tutorijal je super napravljen <3
    kako ti je ploča nokta duga, k'o moji dugi nokti, zavidim *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Sad su malo porasli, nije to baš sve ploča :)
      A i tvojim noktima ništa ne fali.

      Delete
  5. Super izgleda.. Hvala na tutorialu, al bojim se da meni to ne bi uspjelo :D Smotana sam!

    ReplyDelete
  6. Meni bolje izgleda kod tebe i kod Ivane nego original :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogotovo kod Ivane :)
      Htjela sam staviti link i na njen post, ali zaboravila.
      Hvala.

      Delete
  7. Odlicno ti je ovo! Probat cu napravit, samo s drugim bojama, jer mi pink ne stoji bas naj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva čekam da vidim kako će kod tebe izgledati. Meni se čini da ne bi bilo loše sa plavim lakom.
      Ja ne bih rekla da ti pink ne stoji :)

      Delete
  8. I just love it!! This is so pretty and cute!! I definitely want to try it!! May I? =)
    Love it love it!
    great job!

    ReplyDelete