Purple is my color

Najviše lakova imam upravo u ljubičastoj boji. Ona je donekle i kriva što sam postala "skupljačica" lakova :). Tražila sam po netu savršen ljubičasti lak i završila sa punim folderom slika lakova u raznim bojama koje je SAMO trebalo kupiti... Ali ljubičasta je još uvijek No.1 medju bojama! 
Za ovu manikuru sam koristila dva ljubičasta laka i jedan zlatni za nail art: Flormar Supershine Miracle U08, Golden Rose Paris 54 i Flormar Nail Art NA10.

The most nail polishes I own are in purple color. It's this color's fault that I became nail polish addict :). I was looking for the perfect purple nail polish and at the end there was a folder full of nail polish pictures in different colors which ONLY needed to be bought... But, purple is still No.1 color!
For this manicure I used two purple polishes and one golden for nail art: Flormar Supershine Miracle U08, Golden Rose Paris 54 and Flormar Nail Art NA10.




Bazni lak i nadlak su isti kao i uvijek, Eveline i Essence. Golden Rose lak sam nanijela u tri sloja, jer mu pigmentacija nije jača strana (što mu naravno opraštam jer je boja savršena), a ostatak sam radila slobodnom rukom. Prvo sam nanosila ljubičasti lak u ugao nokta, pa i ako ne bude savršeno to popravim zlatnim lakom koji ima preciznu tanku četkicu za nail art. 


Base and top coat are same as usual: Eveline and Essence. I applied three coats of Golden Rose nail polish, because pigmentation is not it's bright side (but I forgive him because color is pefect), and the rest of manicure I did freehand . First dark purple nail polish in corners of the nails and then if it's not ok I can fix it with golden which has a precise thin nail art brush.


Slike ovaj put ne govore dovoljno, jer je manikura dosta ljepša uživo. Teško je uhvatiti sjaj svakog od korištenih lakova odjednom :)

Pictures aren't saying enough this time, manicure is far more beautiful in real life. It's hard to catch shine of every nail polish I used at once.

Hope you like it!
Bye!





6 comments

  1. Kao što sam napisala i na forumu, ovo mi je savršeno, tako lijepo uredno izvedena, kao prava profesionalka

    ReplyDelete
  2. Hvala ti! I ja sam ovaj put zadovoljna, bolje mi je ispalo nego sa selotejpom :)

    ReplyDelete
  3. Čekaj hoćeš reći da si ovo radila bez selotejpa. Ženo ako je ovo napravljeno bez selotejpa skidam kapu, ovo izgleda savršeno, mnoge od nas se možemo sakriti nakon ovakve tvoje izvedbe.
    Svaka čast - kraljica si!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, bez selotejpa :) Napisala sam gore u postu. Nije teško sa tankom četkicom od zlatnog laka, čak sam i desnu ruku dobro uradila :D
      Hvala još jednom :*

      Delete
  4. predivno *.*
    ljubičasta i kod mene visoko kotira ;-D

    ReplyDelete
  5. great mani.please visit my blog end subscribe and i do the same on yours.let's follow us.http://pictura-pe-unghii.blogspot.com/

    ReplyDelete