Flormar Magnetic Twist MG02

Do sada sam vam predstavila dvije od četiri nijanse koje posjedujem, a danas je došao na red lakić MG02 :) Ovaj mi je nekako najmanje drag od svih, valjda zato što nije najsretnija nijansa za moj hladni podton kože. Što nikako ne znači da nije lijep, naprotiv! Mislim da bi super stajao curama sa toplim podtonom. 

So far I presented you two of four shades I own, and today I'm going to show you MG02. This shade isn't my cup of tea, I guess that's because my skin have a cold undertone. It doesn't mean that the polish isn't beautiful, I just think it would look better on girls with warm skin tone. 
Evo i par sličica... na različitim osvjetljenjima.
Here is a few photos....on different lightening.



Kiša je padala kada sam slikala pa imam kapljicu na noktu :) (druga i treća slika)
I moram da se pohvalim da sam po prvi put osvojila nešto na nagradnoj igri, a još kad sam vidjela da je tu, izmedju ostalog, jedan lakić sreći nikad kraja (vidjećete ga u nekom od narednih postova :)).

It was raining when pictures were taken, so there's a rain drop on my middle finger :) 
And I wanted to share my happiness for winning a reward on a contest for the first time in my life. It's not something big, but when I saw that there is one nail polish among other things....So happy :D

That's it for this post :)
Bye!



2 comments

  1. meni je krasan *.*
    čestitke na nagradi, nadam se da ćeš nam je pokazati :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Jeste lijep, ali sebi čudno izgledam sa njim.
      Pokazaću, naravno!

      Delete