Almost perfect nude and something

Ovih dana malo odmaram od boja. Ne znam kako vi, ali ja često nosim lakove u skladu sa raspoloženjem :). A s obzirom na to kako sam raspoložena, najbolje bi mi odgovarala crna :). Ipak, za trenutnu manikuru odabrala sam nešto što ne upada u oči, a lijepo izgleda. Čini mi se da mi nokti najelegantnije izgledaju sa nude i crvenim lakovima... Napisala sam u naslovu da je lak skoro savršen, a razlog tome je to što mu trebaju 3 sloja da bi boja bila koliko toliko ujednačena. I to nije problem u pigmentaciji, jer bi sa dva normalna sloja mogao potpuno da prekrije već se nekako neravnomjeno nanosi što je često slučaj sa pastelnim nijansama. Šteta, jer je boja savršena. Lak je Catrice Moulin Rouge Light, br.050.

These days I'm wearing something that's not so colorful. My nail color sometimes reflects my mood. And since I'm not in the best mood the best choice for me would probably be black :) However, for my current manicure I have chosen something that's not that much eye catching but still looks nice. It seams to me that my nails look most elegant with red and nude nail polishes. I wrote in the title that polish is almost perfect, and the reason is that he needs three layers for even coverage. Pigmentation is not a problem, because he could cover the nail with two normal layers. It's his uneven application :( which is common to pastel shades. To bad, because the shade is perfect. Nail polish is Catrice- Moulin Rouge Light, No.050.




Eto, vidjeli ste moj skoro savršeni lakić :) A za kraj sam ostavila nešto malo drugačije.
U prvom postu sam napomenula da će na blogu nekad da se nadju i neke druge teme osim lakova, manikura itd, pa evo htjela sam sa vama da podijelim makeup koji sam neki dan nosila...
Koristila sam Rimmel, Catrice i Essence sjenila. Tuš, maskara i bijela olovka su takodje Essence.

There, you've seen my almost perfect polish :) And, for the end I left something a bit different.
In my first post I mentioned  that the blog will sometimes include some other topics besides the nail polish, manicures etc. So here is the makeup I wore a few days ago...
I used Rimmel, Catrice and Essence eyeshadow. Liner, mascara and the white pencil are also from Essence.



That's it for this post! 
Bye!


4 comments

  1. nije loš lakić, i ja se većinom ravnam po raspoloženju ;-D
    dobar look, imaš lijepe oči :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      A kada nije po raspoloženju, onda je po vremenu ili makeupu. Nekako mi odjeća zadnja na pameti kad biram lak :)

      Delete
  2. Super nijansa lakića, a oko mi se posebno sviđa! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. A oku nije realna boja na slici, inače je sasvim prosječno plavo :D

      Delete