Magnetic Twist - The last one :)

Najljepše sam čuvala za kraj :) Ne mora značiti da će i vama baš ovaj biti najljepši, ali je definitivno moj favorit. Nijansa MG05. Nanijela sam samo jedan deblji sloj laka. Podlak i nadlak su isti svaki put: Eveline 8u1 i Essence-BTGN (od njega se ovoliko sija). Kao i obično, slikala sam na različitim osvjetljenjima. Trudim se da to uvijek radim, jer i sama kad tražim swatcheve lakova najviše volim kada blogerice stave više fotografija slikanih u različitim uslovima. Nadam se da vam to ne smeta :)

I saved the best for the end :) It doesn't have to mean that it's gonna be the same to you, but it's definitely my favorite. It's MG05 shade. As usual, I applied one thicker coat of nail polish. Base coat and top coat are still the same: Eveline 8in1 and Essence-BTGN (it gives beautiful shine). Pictures were taken in different lightning conditions. 


Eto, to su bili svi Flormar magnetići.
Za kraj jedna zajednička fotka: MG05, MG03, MG02 i MG01
  
Here are all of my Flormar Magnetic Twist polishes... MG05, MG03, MG02 and MG01


Zavrsila sam sa magnetnim lakovima za neko vrijeme :), pa možete očekivati malo drugačije postove u bližoj budućnosti.

I'm done with magnetics for a while :), so you can expect something a bit different in future posts.

Bye!

2 comments

  1. predivni su, a i uzorak na magnetu pravi uže i ljepše prugice nego drugi magneti ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I još bude uzorak bukvalno preko cijelog nokta, to mi se najviše svidja :).

      Delete