Pink accent manicure


Današnju manikiru sam radila za tematske nokte na  jednom forumu. Vrlo je jednostavna za napraviti, i sviđa mi se konačan rezultat. Koristila sam: Eveline 8u1, flormar supershine lak u nijansi 21, essence BTGN i neke pink šljokice ( za koje nemam pojma odakle mi :)). 

I made this manicure for themed nails on forum. It is very simple, but very effective and I am satisfied with the result. For making this manicure I used: eveline 8in1, flormar supershine nail polish in shade 21, essence BTGN and some pink glitter. 


Prvo sam nalakirala nokte kao što uvijek radim, zatim nanijela top coat i pustila da se skroz osuši. Kad se skroz osuši, na mjesta na koja ću stavljati šljokice sam nanijela top coat ( a može i lak u istoj boji da lakše napravite željeni oblik) i odozgo posipala šljokice koje sam kasnije fiksirala nadlakom. Ispod, naravno, stavim list papira da mi je kasnije lakše pokupiti sve što ispadne.

First, I applied nail polish as usual. When it was completely dry I added some top coat in places where I wanted glitter to be. Then, I sprinkled some glitter on top and sealed it with top coat. 

Ovaj lak različito izgleda na različitim osvjetljenjima. Ima u sebi predivan rozi shimmer koji je jako teško uslikati, pa zato ovoliko slika :) Prve dvije su slikane u hladu, sledeće dvije na suncu, i zadnje dvije unutra. 

This nail polish contains beautiful pink shimmer and it's difficult to catch his real color, so I added lot of pictures :) First two pictures were taken in shade, next two on direct sunlight and the last two inside.








Nadam se da vam se svidja! 

Hope you like it!
Bye!





No comments