Minty manicure

Baš kad pomislim da su sve tehnike lakiranja i ukrašavanja noktiju izmišljene i da prosto više nema šta da se doda, naletim na ovaj tutorial. Mislila sam da mi neće uspjeti, pa sam se odlučila da napravim samo na jednom noktu (obe ruke, naravno). Ali kada sam se uvjerila kako je lako i kako dobro izgleda definitivno ću sledeći put uraditi na svim noktima.

Koristila sam Flormar 424 (minty) i Flormar 313 (crni). Ne zamjerite što vrlo često koristim njihove lakove :) Njih najviše imam, imaju nevjerovatan izbor nijansi a i cijena je više nego odgovarajuća. Još mi je njihova radnja usput, i šteta je kad već prolazim da ne uzmem koji :D.

Just when I thought that all the techniques of painting and decorating your nails have been invented and that's impossible to make up something new, I stumbled across this tutorial. I was convinced that it's not going to be good, so I decided to make the design only on my fingernail (both hands, of course). But, when I saw how easy it is I'll definitely give it another shot on all my nails.

I used Flormar 424 (minty) and Flormar 313 (black). Do not mind that I very often use their nail polishes :) They have a tremendous variety of shades and the price is more than adequate. I'm very often near the Flormar shop, and when you're near you can't just pass them by  :D


  
Ako bude potrebno napraviću tutorial u slikama, ali mislim da nema jer je u videu sve lijepo objašnjeno.

If it's necessary I'll make a photo tutorial, but I think that there is no need because it's well explained in a video.

Hope you like it! 
Bye!



12 comments

  1. krasne boje, lajkam :-D
    vidjela sam već ovo, probala... ali nije ispalo tako dobro kao tebi :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Pokušaj ponovo, nije teško samo treba malo vježbe :) A kad možeš uraditi one freehand cvjetiće sigurna sam da možeš i ovo ;)

      Delete
  2. Ovaj flormar je predivan! Šta bi dala da su jeftini kao u susjednim zemljama, mislim da bi cijelu policu pokupovala :d i super mi je ova tehnika, definitivno isprobavam danas, samo se moram odlučiti za boje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su svi flormari predivni :) Kod nas su od 0.80-1.00 euro (ovi obični, druge linije su nešto skuplje), tako da sam na dobrom putu da posjedujem cijelu policu :D
      Jedva čekam da vidim kako će ti ispasti!

      Delete
  3. Fenomenalno ovo izgleda, mislim i sama isprobati ali također samo na jednom noktu, jer ne bih imala živaca za sve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno isprobaj, iako živaca definitivno treba za sve nokte :) Pogotovo za očistiti nered poslije.

      Delete
  4. Mnogo ti je dobro ispao ovaj manikir. Pohvaljujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Planiram ovih dana uraditi na svim noktima, samo dok smislim kombinaciju boja :)

      Delete
  5. Ovo je super!!! E! Baš mi drago što sam naletjela, trebalo mi je nešto novo i izazovno za isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago što si navratila, a još više što ti je post poslužio za inspiraciju :)

      Delete