The Yellow - Flormar 420

Naslov sve govori. Ovo je prvi put da nosim ovakvu boju na noktima, i jedva sam  čekala da podijelim sličice sa vama. Istina, ljeto je već na izmaku i polako se vraćaju jesenje boje lakova ali nisam mogla da odolim a da ga ne probam. I ovaj lak mi je kupio moj D. ( stalno se žali kako nikad ne nosim one koje on kupi :)) 

Title says everything. This is the first time I'm wearing this color on my nails, and I was so impatient to share pictures with you. I know that summer is almost gone but I couldn't resist not to try this beautiful yellow nail polish. My D. bought it for me ( he's complaining all the time that I don't wear anything he buys).






Eto, to je Flormar 420. Kao i svi neon lakovi zahtjeva više slojeva za potpunu pokrivenost. Ja sam nanijela tri sloja. 
Moram spomenuti da imam isti žuti lak Golden Rose koji ni sa 5 slojeva ne izgleda ovako, tako da sam sa ovim prezadovoljna.
Lak je uživo još drečaviji, i bilo mi je jako zanimljivo kako izgleda u mraku pa ću vam pokušati dočarati ovom slikom ispod.

That's Flormar 420. Like all neon polishes he needs a few layers for full coverage. I applied three coats.
I must mention that I own the same yellow nail polish by Golden Rose which doesn't look this way even with five layers, so I'm very satisfied with this one. 
It's even brighter in real, and it looks interesting in the dark so I'll try to show you in the picture below.



Nadam se da vam se svidja...
Do čitanja :*

Hope you like it...
Till next post :*

5 comments

  1. :klanjase: Predivan je, kao i tvoji nokti!!!

    ReplyDelete
  2. divan je! ne postoji zeleni lak koji mi se ne sviđa!

    ReplyDelete
  3. What an intense polish, looks great on your nails!

    ReplyDelete
  4. krasan žutac :-D
    joj, ja još nisam iznosala sve ljetne nijanse :-(

    ReplyDelete