Ruffian Manicure

Danas ću vam pokazati ruffian manikir koji sam nosila zadnjih nekoliko dana. Vjerujem da svi znate šta je ruffian i kako se radi, ali evo jedan fantastičan tutorial sa Lacquerized bloga. Ono što vam treba za ovaj manikir su dva laka i jako mirna ruka :). Ja sam, naravno, koristila Flormar lakove i to: Flormar Neon N002 i Flormar Spring & Summer 2012  #436. Mirnu ruku, nažalost, nisam imala :D.

Today I'm going to show you ruffian manicure I was wearing for the last few days. I believe you all know what is it and how you can make it, but here's one awesome tutorial from Laquerized blog. For this manicure you will need two nail polishes and a very steady hand :). I used Flormar nail polishes: Flormar Neon N002 and Flormar Spring & Summer 2012  #436. Steady hand, unfortunately, I didn't have :D



Evo i rezultata:

Hera are the results:




Vama koji planirate raditi ruffian preporučujem da gornji lak bude neki koji dobro prekriva u jednom sloju. Ovaj plavi koji sam ja koristila prekriva u 3 sloja, ali ja sam kriva što ga nisam isprobala prije nego što sam počela :) 
I ne morate se brinuti ako vam ne bude savršena linija prilikom nanošenja gornjeg laka, uvijek je možete popraviti četkicom i acetonom. Samo pripazite da ne pritišćete puno da ne bi obrisali i lak koji ste koristili kao bazu.

I recommend using a well pigmented nail polish for this manicure. This blue nail polish I used needs three coats for a good coverage, but it's my fault for not trying it before I started :)
You don't have to worry if the line of your top nail polish is not perfect, you can always fix it with a brush dipped in remover. Just be very careful not to remove nail polish you used as a base color.

Nadam se da vam se svidja moj Ruffian...
Do čitanja :*

Hope you like my Ruffian...
Till next post :*

5 comments