OPI Wooden shoe like to know?

Stigao je moj prvi OPI! To je ustvari rođendanski poklon od  mog D. koji je došao sa zakašnjenjem od par sedmica. Nijansa je Wooden Shoe Like To Know?, a dio je proljetne OPI Holland kolekcije za 2012. godinu. Dugo sam tražila baš takvu smeđu nijansu, i prvi put kada sam vidjela slike kolekcije znala sam da ga moram imati. Iako je dio proljetne kolekcije mislim da je savršen za jesen. Bojom sam oduševljena, još je ljepši nego što sam očekivala pa evo i par fotografija: 

My first OPI has arrived! It's a birthday present from my D., which came a few weeks later. The shade I chose is Wooden Shoe Like To Know?, and it's part of the OPI Holland Collection for spring 2012. I was looking for shade like this for a long time, and I was thrilled when I saw first swatches. Even if it's part of the spring collection I think it's perfect for autumn. I love the color, it's even more beautiful than I expected. Here are the photos: 







Kao što vidite, riječ je o predivnoj čokoladno smeđoj boji sa sitnim zlatnim i bronzanim česticama. Na suncu su vidljive ali ih je jako teško uhvatiti (na zadnjoj fotografiji se najbolje vidi).
Lak se jako lijepo maže, za potpunu pokrivenost su mi trebala dva sloja i jako mi se sviđa četkica koja je nešto šira i pljosnatija nego kod ostalih lakova koje imam.
Što se tiče trajnosti, nakon sedam dana nošenja samo se izlizao na vrhovima i na jednom noktu otpao mali komadić. Doduše, uvijek imam nadlak, pa možda toliko traje zbog njega.
Eto, to je bilo moje prvo iskustvo sa OPI lakovima. Nadam se da će ih brzo biti još u mojoj kolekciji :)

As you can see, this is beautiful chocolate brown color with tiny gold and bronze shimmer. It's very noticeable on sunlight, but it's hard to capture it. I think you can see that lovely shimmer in the last photo.
This nail polish has a great formula, it's easy to apply and two coats are enough for full coverage. Also, I really like the brush. It's a bit wider than on other nail polishes I own and very precise. 
After seven days of wearing it, there was a visible tip wear and a little chip on one nail. But, since I always have top coat, maybe it lasted so long because of it.
That was my first experience with OPI nail polishes. I hope there will be more of them in my collection :)


Nadam se da vam svidja!
Do čitanja...

Hope you like it!
Till next post...

4 comments