Flormar Supershine 50

Lak koji ću vam danas pokazati imam već par mjeseci, a ovo je prvi put da ga nosim. Ne dešava mi se to često sa lakovima i rijedak je slučaj da neki lak tako dugo ostane neisproban. Vjerujem da je razlog to što ga nemam s čim kombinovati. 
Kao i svi lakovi iz Flormar Supershine kolekcije ima odličnu formulu, lijepo se maže i za potpunu pokrivenost je potreban jedan deblji ili dva tanja sloja. Ja uvijek nanosim dva, bez obzira na pigmentaciju. Nekako imam osjećaj da mi nokti ostanu nedovršeni sa samo jednim slojem :)
Boja mi se jako sviđa, a pošto ja nisam najbolja u opisivanju, evo par fotografija :)

Today I'll show you nail polish that I own for a few months and this is the first time I wear it. Usually, when I have some new polishes I can't wait to try them out. I believe the reason for not trying it for so long is that I really don't own any green clothes or accessories. 
This nail polish has a great formula, it's very easy to apply and with two thin layers or one thicker you'll get full coverage. I can say all Flormar Supershine nail polishes have the same features. I always apply two coats, regardless of pigmentation. Somehow, I have a feeling that my nails are undone if there is only one coat of nail polish on them :)
I really like this color, and since I'm not the best in describing them, here are the photos :)







Eto, tako Flormar Supershine #50 izgleda na mojim noktima :). Stavila sam malo više slika jer mu boja dosta varira u zavisnosti od osvjetljenja. Rekla bih da je uživo boja još intenzivnija. 

That's how Flormar Supershine #50 looks on my nails :) His color varies depending on the light, so I added a few photos more than usual.

Nadam se da vam se svidja!
Do čitanja...

Hope you like it!
Till next post...

5 comments

  1. sramota šta si ga ostavila da tako dugo čeka... imam i ja takvih - umirala sam za njima dok ih nisam nabavila a sad stoje i čekaju red ;-D

    ReplyDelete
  2. Beautiful color, amazing shine. Love it how it looks on your nails!

    ReplyDelete
  3. oh, kakva fantastična boja! moram ga imati!

    ReplyDelete