Neon Pink

Ovih dana je toliko vruće i ljeto je u pravom smislu riječi, pa sam i nokte nalakirala u skladu sa tim :) Moram da kažem da ljeto volim samo kad sam na moru i ni u kakvim drugim okolnostima. Ali, ove godine neću na more  i ostaje mi samo da čekam da dodje jesen i nešto niže temperature. 
To ipak nije razlog da ne nosim prave ljetne nijanse lakova. Sigurna sam da ste već vidjeli 1001 neon pink lak, pa sam zato svoj Flormar 407 malo ukrasila

These days are so hot, and it's summer in the proper meaning of the word, so I have done my nails according to that :) I must say I like summer only when I'm at the seaside and in no other circumstances. But this year I won't go, and I can just sit around and wait autumn to come with some lower temperatures.
Still, this is not a reason not to wear real summer colors. I'm sure you've seen 1001 neon pink polish, so I decorated a bit my Flormar 407.





  
Za one koje zanima, accent nail sam uradila tehnikom "dry marble". Radi se tako što se na komadu najlona ili selotejpa napravi željeni uzorak sa čačkalicom i nakon što se potpuno osuši jednostavno odlijepi (poput naljepnice), stavi na nokat i pređe slojem nadlaka. Koristila sam Golden Rose Paris #54 i Flormar #412.

For those who would like to know, I did accent nail with "dry marble" technique. Apply desired polish on peace of nylon or sellotape, create the desired pattern with dotting tool or toothpick and let it dry completely. When it's dry, remove it from nylon like nail sticker, put on your nail and seal with a layer of topcoat. I used Golden Rose Paris #54 and Flormar #412.

Nadam se da vam se svidja. 
Hope you like it! 
Bye!

4 comments