Not really a neon (Flormar Neon)

Nisam pisala par dana jer sam ove sedmice imala ispit, i iako je prošao još uvijek se nisam u potpunosti oporavila od nespavanja.  Iz tog razloga, ovaj put ću vam samo pokazati jedan novi lak: Flormar Neon N009. Ovo mi je prvi lak iz Neon linije, a uzela sam ga jer mi je trebao ljubičasti lak poput Catrice- Lucky in lilac kojeg sam potrošila. Kad sam uporedila vidjela sam da nisu ni malo slični i da je dosta tamniji nego što je djelovao na štandu (valjda je do osvjetljenja). U svakom slučaju, sviđa mi se!

I haven't been writing for a few days because I had an exam this week, and although it passed I'm still not fully recovered from sleepless nights. That's why I'll only show you one new nail polish: Flormar Neon N009. This is my first nail polish from this collection. I bought it because I needed something similar to Catrice-Lucky in lilac. When I came home I saw that they are completely different :). Still, I like it very much! 






Pakovanje je isto kao i kod lakova iz obične linije, ima 11ml i košta oko 1€ (ovdje u Banjaluci). Na slikama imam dva sloja, iako bi jedan bio sasvim dovoljan. 
Jedini "problem" je što ja ne vidim po čemu ovaj lak spada u neonce :D

Bottle is the same like in regular line, it has 11ml and it costs about 1€ (here in Banjaluka, BiH). I applied two layers, but it completely covers the nail in only one layer. 
The only "problem" is that I can't see anything looks like neon in this nail polish :D

Do sledećeg posta... pozdrav :* 
Till the next post!
Bye!







4 comments

  1. Hi sweetie,
    Love your blog!
    I follow you. If you want follow me back. :)

    http://nastiadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for following.
      I'll check out your blog :)

      Delete
  2. Molim te reci mi gdje ih kupuješ u BL?
    Unaprijed hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Tempu (kad udješ, pa na lijevoj strani ima štand)) i na Tržnici (pored kafića Flores). Ako ti nešto nije jasno, slobodno pitaj :)
      I nema na čemu ;)

      Delete