Flormar Supershine & Golden Rose Lipstick

Lak iz prošlog posta sam malo nadogradila drugim lakom, savršenim za layering i poprilično nenosivim samostalno. Kao i uvijek, lak je Flormar :). Ovaj put iz Supershine Miracle Colors kolekcije, nijansa U28.

I upgraded polish from the last post with another polish, perfect for layering and pretty much unwearable on its own. As usual, polish is Flormar :). This time it's from Supershine Miracle Colors collection, shade U28. 




Osim ovog laka, htjela sam da vam pokažem novi ruž. Vidjela sam ga prije par dana na jednom blogu, i već sledeći dan je bio moj :)

Besides this beautiful polish, I wanted to show you my new lipstick. I saw it a few days ago on a blog, and the next day it was mine :)  


Ruž je Golden Rose br.57. 

Lipstick is Golden Rose No.57.



Cijena ovog ruža je oko 1,5 EUR (samo!!!) i za tu cijenu dobijete 4.5g savršeno pigmentiranog proizvoda koji jako dugo traje na usnama.  A evo i swatch...

It costs about 1,5 EUR (only!!!), and for the price you get 4.5g perfectly pigmented product. It lasts quite long on the lips. Here's the swatch...


Jedino što bi možda mogla biti negativna strana je miris koji podsjeća na miris starinskih ruževa. Ali ja sam se već navikla jer osim ovoga imam još dva Golden Rose ruža koja već dugo koristim. Sve u svemu, prezadovoljna sam. Dugo sam tražila ovakvu nijansu i drago mi je da sam je našla baš medju GR ruževima.

The only negative thing about this lipstick it could be his smell which reminds me of vintage lipsticks.
But I already used to it because besides this one I have two more Golden Rose lipsticks and I've been using them for a long time. Altogether, I'm more than satisfied. I was looking for this shade for a while. I'm so glad I found it among GR lipsticks.
Do sledećeg posta....pozdrav :*

Till next post!
Bye!


8 comments

  1. E baš me zanimao neki review njihovog make up-a, jer su stvarno jeftini, ali nisam čula nikoga da je kupio ruž tamo ili sl.. Znači, preporučuješ, super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam par stvarčica od GR: olovke za oči, terakota rumenenilo, ruževe, sjaj za usne. Čak sam jedno vrijeme koristila i njihovu maskaru, ali se trusila pa sam odustala. Za sve ostale proizvode imam samo riječi hvale. Mada, nisu im svi proizvodi ni jeftini (terakota rumenilo sam platila oko 8EUR).
      Ako budeš imala priliku probaj, bar ruževe :)

      Delete
    2. Meni su karmini najbolji :) Rumenila im takođe nisu loša, imam dva i prilično sam zadovoljna. Koristim samo njihovu maskaru, braon je boje sa crnim poklopcem, ona je njihova najjeftinija ujedno a najbolje mi se pokazala, ostale su se i meni krunile... :)

      Delete
    3. Evo i glavnog krivca što sam kupila ovaj ruž :D Doduše, meni ne stoji onako savršeno kao tebi ;)
      Ja sam imala plavu Classics maskaru (isti proizvodjač), i stvarno daje odlične rezultate ali kad počne odpadati sa trepavica izgleda grozno :(

      Delete
  2. uh, što je lep ovaj flormar... oni stvarno imaju odlične ljubičaste i plave nijanse. neverovatno da još ni jednog nemam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, imaju bas posebne nijanse u ovoj Miracle kolekciji. Imam ih par, a jos hocu U33 i U14 :D

      Delete
  3. lakići predobro izgledaju zajedno *.*
    sviđa mi se boja ruža... na žalost meni flormar nije dostupan :-(

    ReplyDelete
  4. Flormar zbilja ima prestrašne lakove! Nisam sigurna, al mislim da mozda ovu nijansu i imam...Ruz je prekrasan, steta sto se ne usudim nositi tako sta :D

    ReplyDelete