Black & White with purple glitter

Sinoć nisam mogla da se odlučim koji lak da nalakiram (kao i uvijek :D), pa sam uzela crni i bijeli i iskoristila priliku da probam svoj novi Golden Rose Nail Art lakić u nijansi 111.  Evo šta sam sve koristila...

Last night I couldn't decide which nail polish to wear (as usual :D), so I took black and white and used the opportunity to try out my new Golden Rose Nail Art polish in shade 111. Here is what I used...

Flormar #400, Golden Rose Nail Art #111 and Flormar  #313 




Stavila sam dva sloja bijelog laka, sačekala da se osuši i koristeći selotejp dodala po dva sloja crnog laka na polovinu svakog nokta. Ljubičaste GR šljokice sam dodala slobodnom rukom jer lak ima tanku četkicu za crtanje.

I applied two coats of white nail polish, waited for it to dry and using Sellotape added two coats of black polish on half of each nail. Purple Golden Rose glitter I added with free hand because polish has a thin brush for nail art.



Nadam se da vam se svidja rezultat :)

Hope  you like the result :)
See you next time...
Bye!

6 comments

  1. O da jako mi se sviđa ova tvoja kombinacija. Čini mi se da ću te morati kopirati, samo dok mi nokti narastu.
    Izvedeno jako uredno i lijepo, svaka čast!
    Usput nokti su ti stvarno predivni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*
      Kopiraj :), i ja sam jednu tvoju rekla iskopirati pa nikako da dodje na red (isto crno-bijela).

      Delete
  2. ajajajaj, dobar ti je ovaj golden rose *.*
    ja bih nalakirala nokte samo s njim :-D
    ali mi se i tvoja manikura totalno sviđa :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih, ali mi žao da ga brzo potrošim kad je ovako lijep :)
      Hvala :)

      Delete