Golden Rose Holiday 70

U proteklih mjesec dana pisala sam vam o dva Holiday laka (66 i 78), međutim oni su bili nekako više ljetni i prigodni tadašnjim vremenskim prilikama. A sada, kada su nam se zima i snijeg vratili, pravo je vrijeme za lakove poput Golden Rose Holiday 70. Ja najčešće nisam sklona dijeljenju lakova po godišnjim dobima, ali ovo je jednostavno jedan od onih koji asociraju na snijeg...

In the past month I wrote about two Golden Rose Holiday nail polishes (66 and 78), but they were kind of more spring/summer colors that fit with weather occasions back then. And now, when winter and snow came back, it's time for varnishes like Golden Rose Holiday 70. I'm usually not the person who classifies varnishes by seasons, but this is the one which simply reminds of snow...



 


Slike iznad su slikane na direktnom sunčevom svjetlu i ovaj put je bitno da to spomenem jer je ova nijansa pravi kameleon u zavisnosti od osvjetljenja. Pored bijele (ne baš čisto bijele) teksturisane baze, sadrži i okrugli duohrom gliter i šimer koji se presijava od žute/narandžaste do zelene boje. Zapravo sam se iznenadila kada sam vidjela lak uživo, jer ni na jednom swatchu koji sam vidjela taj glitter se ne vidi.
A evo kako izgleda na dnevnom osvjetljenju, bez sunca...

Pictures were taken in direct sunlight, and this time it's important to mention because this nail polish is a real chameleon depending on the lightening. Besides the white (actually off white) textured base, it contains round duochrome glitter and shimmer that glistens from yellow/orange to green. I was really surprised when I saw it in person, because none of the swatches seen previously showed that glitter.
Here's how it looks in the daylight, without direct sunlight...




Nadam se da primjetite taj gliter o kojem vam govorim :). Na slikama imam tri tanja sloja laka, jer se nakon drugog još uvijek vidjela linija nokta.  Suši se jako brzo, kao i prethodne dvije nijanse o kojima sam pisala a na noktima ga imam već četiri dana bez oštećenja.

Holiday lakove možete nabaviti u novootvorenom www.makeuparena.ba online shopu po cijeni od 4,5 KM. Pored ovih lakova, tu možete naći i ostatatak Golden Rose asortimana, popularnu NYX kozmetiku koja je tek odnedavno dostupna u BiH, Blush kistove za šminkanje itd... Dostavu, naravno, vrše na teritoriji cijele BiH...

Hvala na čitanju... 

I hope you can see the glitter I'm talking about :). I have three layers on my nails, two were not enough and the nail line was still visible. It dries really fast, like the other two I wrote about. I have it on my nails for four days.

You can get Holiday nail polishes at the www.makeuparena.ba online shop. Besides the Holiday collection, you can also find the rest of the Golden Rose assortment, popular NYX cosmetics, Blush makeup brushes, etc...

Thank you for stoping by...

*PR sanple/ PR uzorak

21 comments

  1. love this one! Looks exacty like a snow;)

    ReplyDelete
  2. e baš je divan *.*
    pogotovo na tvojim savršenim noktima.

    ReplyDelete
  3. Svaka čast za ovako predivne nokte a i lak je predivan. Samo me zanima kako uspiješ tako uredno nalakirati, nije mi do sad to nikad uspjelo haha :-* E.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.
      Meni je dosta pomogao ovaj tutorijal
      http://cdn.stylefrizz.com/img/how-to-paint-your-nails-like-a-professional.jpg
      Nikad ne ispadne tako savrseno, ali zato ocistim kosim kistom i acetonom. To je to :)

      Delete
    2. Hvala puno,nadam se da će mi pomoći :-* E.

      Delete
  4. Bas sam se prijatno iznenadila ovim lakom, nude + tekstura + raznobojne sljokice, predivno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijansa je baš neobična i totalno drugačije izgleda na noktima i u bočici. Znala sam da je lijep ali uživo me još više oduševio.

      Delete
  5. Prekrasno izgleda. Baš kao svež neugažen sneg.

    ReplyDelete
  6. još ga nisam pošteno nalakirala, a kupih ga pred mjesec dana... sramota :(
    ali učinilo mi se da je loše pigmentiran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa recimo da nije pigmentiran kao prva dva o kojima sam pisala. Treba mu tri sloja, ali s obzirom na brzinu sušenja to zaista nije problem.

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Mnogo je lep! Nazalost, ne mogu ga naci u svom gradu, moracu da se strpim jos malo :( A nokti su ti divni, kao i uvek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta, nadam se da ćeš ga uspjeti naći ;)
      Hvala :)

      Delete
  9. I love the Holiday collection from GR, they all look very classy and chic, I might add this one to my collection because I don't have it and it is absolutely gorgeous!

    ReplyDelete
  10. Nedavno sam ga i ja sebi kupila,obozavam ga

    ReplyDelete
  11. predivan je, čim budem u blizini GR, kupujem :)

    ReplyDelete
  12. Krasan je lak - ma obožavam sve GR hrapavce, moram ga i ja jedan dan izvesti u šetnju :)

    ReplyDelete