Golden Rose Rich Color 34

Već neko vrijeme je prošlo otkad vam nisam predstavila neku od Rich Color nijansi iz Golden Rose asortimana. Svi koji me prate duže vrijeme znaju koliko sam bila, i ostala, oduševljena ovom kolekcijom. Svaki put kada trebam neki brzinski manikir biram njih, što zbog pigmentacije, što zbog izuzetne četkice o kojoj sam već nekoliko puta govorila.
Danas nastavljam sa Rich Color lakovima, i to sa divnom nijansom broj 34...

It's been a while since I wrote about Rich Color varnishes from the Golden Rose assortment. All of you who has been following me for some time know how I was, and still am, delighted with this collection. Every time I need quick manicure, I chose them because of the pigmentation and the amazing brush. 
Today I'm moving on with Rich Color swatches with this beautiful shade under No.34...





To je jedna divna, bogata tzv. burgundy nijansa krcata shimmerom koja savršeno prekriva već sa prvim slojem. Ja na slikama imam dva, kao i uvijek, iz navike :). Maže se skoro sam, u čemu mu osim odlične formule pomaže i četkica koju sam gore spomenula.  Trajnost je srednja, nije kao kod kremastih nijansi iz kolekcije i nakon dan-dva lak se istroši na vrhovima. Za moje pojmove to i nije neki nedostatak jer svakako često mijenjam lakove... A i koliko sam primjetila, to je zajednička karakteristika lakovima ovog tipa (shimmer/metalik)...


It's a lovely rich burgundy shade packed with a lot of shimmer which covers in only one layer. In the pictures, I have two (habit :)). The great formula and a perfect brush provide really smooth application. But, in doesn't last long as the cream shades from Rich Color collection do. After a day or two there is visible tip wear. For me, it's not a big deal because I change nail polish very often.  Also, I noticed that it's a very common thing for this kind of nail polish (shimmer/metallic finish)...




Iako ovo definitivno nije boja za kojom često posežem, ova nijansa mi se jako sviđa...  Daje tu neku dozu elegancije koja ga čini prigodnim za neke formalne prilike. Bar sam ja dobila takav utisak :)

Ukoliko se i vama sviđa, sve Rich Color lakove (kao i ostatak Golden Rose asortimana) možete  naći na www.makeuparena.ba online shopu po cijeni od  2,5 KM.

Hvala na čitanju... 

Even this is not one of the colors I'm often wearing, I like this shade very much. It gives that elegant look, perfect for some special occasions. 

If you like this shade, you can find it at www.makeuparena.ba online shop. You can also find the rest of the Rich Color collection as well as the whole GR range.

Thank you for stopping by...

PR sample/PR uzorak

5 comments

  1. Uh kako je lijep,definitivno uzimam

    ReplyDelete
  2. Lak je divan...nokti su divni...ma ceo utisak je-savrsenstvo!

    ReplyDelete
  3. Super je boja, i super su ti nokti. :-) Bas cu ga potraziti, taman sam jos jedan drugi GR pribiljezila.

    ReplyDelete
  4. imam ga i stvarno je predivan ali kod mene jedva dan i pol stoji na noktima :( (niki)

    ReplyDelete