Golden Rose Holiday 78

Drugi lak iz Golden Rose Holiday kolekcije koji ću vam pokazati je broj 78. Na prvi pogled nijansa mi je djelovala kao pastelna narandžasta sa raznobojnim sitnim shimmerom. Ali, na noktima izgleda dosta drugačije. Kao da je u pitanju drugi lak...
Pastelna boja iz bočice, na noktu se pretvara u jednu intenzivnu mat, skoro neon, narandžastu boju a shimmer misteriozno nestaje i pojavljuje se tek u vidu zlatnih čestica samo na vještačkom svjetlu. Baš kao pravi pjesak.

The second nail polish from a Golden Rose Holiday collection I'm going to show you is number 78. At the first sight it looked like a pastel orange with multicolored shimmer. But, on the nails, it looks totally different. As it was another nail polish...
Pastel from the bottle becomes intense matte, almost neon, orange color, and the shimmer shows up in the form of gold particles only in artificial light. Like the real sand.




Što se tiče nanošenja, dva normalna sloja su sasvim dovoljna za potpuno i ravnomjerno prekrivanje nokta. Suši se izuzetno brzo i na noktima traje jako dugo. I ovaj lak sam nosila pet-šest dana. 
Jedino po čemu mi je ovaj lak možda malo manje drag od onog iz prošlog posta je skidanje. Onaj shimmer koji je misteriozno nestao, pojavi se upravo tada, zaljepljen za nokat. Nije da je toliko teško da se mora koristiti tehnika sa folijom, ali definitivno teže nego obični lakovi...

As for the application two standard layers are quite sufficient to completely and evenly cover the nail. It dries very quickly and lasts for days. I wore this polish for five or six days. 
The only thing I like this shade a little less than the one from the previous post is removing. That shimmer who mysteriously disappeared, appears just then, glued to the nail. Not that it is so difficult that you have to use foil technique, but definitely harder than regular lacquer...



Šta vi mislite? Volite li ovakve nijanse u teksturisanoj verziji? 

Puno pozdrava do sledećeg posta :****

What do you think? Do you like this kind of shades in textured version?

Till next post :****

10 comments

  1. That's so bad that we don't have that part of Holiday collection here, in Poland. It's a mix of everything I like the most - textured and neon:) love it!

    ReplyDelete
  2. Uuuuu sto mocno izgleda na noktima! :)

    ReplyDelete
  3. Ovo je i previše lep lak, a tvoji nokti su jednostavno savršeni!!

    ReplyDelete
  4. Ja volim ovakve blesave boje, mada mi ne stoje najbolje na žalost :)

    ReplyDelete
  5. Sviđa mi se tvoj blog i zbog toga sam te nominovala za Liebster Award, mozes ovdje pogledati post: http://glamorous-sweet-events.blogspot.com/2014/01/tag-questions-liebster-award.html :)

    ReplyDelete
  6. wow, meni je ovo odlično, čini mi se kao da sam s ovim postom zakoračila u vrelo ljeto *.*

    ReplyDelete