Golden Rose 3D Glaze Top Coat

Danas ću vam pokazati još jedan novitet među mojim lakovima koji već neko vrijeme čeka na red. Riječ je o Golden Rose 3D Glaze Top Coat laku u nijansi 05. 3D Glaze je jedna od novijih kolekcija i sastoji se od 14 nijansi koje su predviđene da se nose kao nadlak. 
Nijansa 05 se sastoji od srebrnog i holo glitera u providnoj rozoj bazi. Ja sam je odmah zamislila u kombinaciji sa nekim tamnim lakom. Evo kako je ispala kombinacija...

Today I'm going to show you another new nail polish which has been waiting for its turn for quite a while. It's Golden Rose 3D Glaze Top Coat 05. 3D Glaze is one of the new collections and its made of 14 shades that are made to be used as a top coat. 
Shade 05 is made of silver and holo glitter in a sheer pinkish base, and I thought it would be perfect over some dark nail polish. Here's my combination...





Šljokice sam nanijela u dva sloja preko  tamno ljubičastog  Avon - Midnight Plum laka. Znam da izgleda skoro crn, ali nije. U pitanju je prava tamna šljivasta nijansa. To je jedan od najstarijih lakova u mojoj kolekciji i ne pretjerujem kada kažem da ga imam već 10 godina.

I applied this glitters in two coats over dark purple Avon - Midnight Plum nail polish. I know it looks almost black on the pictures, but it isn't. It's actually one of the oldest nail polishes I own, and I'm not exaggerating when I say that I have it for 10 years



Iako sam ja nanijela dva, jedan sloj ovih šljokica je sasvim dovoljan jer je lak zaista krcat šljokicama. Začuđujuće lako se raspoređuje, tako da sam ga nanosila normalno a ne tapkanjem kao neke druge gliter lakove.  

Even though I applied two coats, one would be enough because this varnish is crowded with glitter. It's surprisingly easy to spread over the nail, so there was no need to use the dabbing method.


Sve u svemu. nisam nešto pretjerano oduševljena ovim lakom. Ljepše mi je izgledao u bočici nego na noktima. Valjda sam navikla na efekat koji daju Jolly Jewels lakovi, pa mi ovaj djeluje nekako obično uprkos holo gliteru.

Da ga nisam dobila na poklon, sama ga najvjerovatnije ne bih kupila...

Šta vi kažete? Imate li koji 3D Glaze lak? Neku drugu nijansu za preporučiti?

Za kraj, želim vam  sve najbolje u 2014! Do čitanja...

All in all, I'm not too impressed with this polish. It looked better in the bottle than on the nails. I guess I got used to the wow effect Jolly Jewels gives, so this one looks too ordinary. 
If I haven't got it as a gift, I would probably never buy it myself...

What do you think? Do you like it? 

In the end, I wish you all the best in 2014!  Till next post....

5 comments

  1. Imam ga i ja - ništa posebno. ne shvatam svrhu cijele te njihove linije,

    ReplyDelete
  2. Meni deluje kao neka "pokušaj kolekcija", ništa posebno novo niti atraktivno nisu napravili, mada je ova tvoja kombinacija lepa.

    ReplyDelete
  3. Meni ovo baš jako lijepo djeluje, ostavio me u onom "ideeeš" efektu kad sam vidjela na forumu ;) Pogotovo kad si zamislim kako holići šljašte na suncu ;)

    ReplyDelete
  4. odlična kombinacija, TC mi se baš sviđa :)

    ReplyDelete