Golden Rose Holiday 66

Jako je malo lakova koje imam a da su me oduševili kao ovaj koji ću vam danas pokazati. Iz naslova ste već mogli vidjeti da se radi o Golden Rose Holiday 66 laku, koji je dio kolekcije teksturisanih/pješčanih lakova. Holiday kolekcija je stara već nekoliko mjeseci, i za sada broji oko 40 nijansi. Dolaze u bočicama istim kao kod GR magnetnih lakova, ali im srebrni čep daje nešto elegantniji izgled. Sadrže 11,3 ml proizvoda i četkicu koja nije ona standardna metlasta a nije ni široka kao kod Rich Color lakova. U svakom slučaju, meni odlično radi posao pa nakon lakiranja nemam puno posla oko čišćenja.

There are a very few nail polishes I own that impressed me like the one I'm going to show you today. You could already see from the title that it's about Golden Rose Holiday 66, which is part of the textured/sand collection. Holiday collection is a few months old, and currently has about 40 different shades. Polishes come in the same bottles like GR Magnetic, but the silver cap gives them a bit more elegant look. Bottle contains 11,3 ml of the product and the brush that is not the standard one, but not as wide as in Rich Color varnishes.
Anyway, it makes the application very easy and leaves almost nothing to clean after painting.




Ukoliko pratite moj blog duže vrijeme, sigurno ste primjetili da nisam baš riječita kada treba opisati boju. Nekako volim kada taj posao urade fotografije, a čini mi se da će u ovom postu to da urade prilično dobro. 
Ono što bih mogla da spomenem je da mi se sviđa kako ovaj lak izgleda u odnosu na moju boju i podton kože... A kada bih ipak morala da opišem, ukratko bih rekla da je ovo jedna intenzivna koralna boja sa malo više roze.

If you're following my blog for a while, surely you've noticed that I'm not very eloquent when it comes to the describe a color.  Somehow I prefer when photographs do that part of the work, and it seems to me that in this post they do it pretty good. What I could mention is that I like how this particular shade matches my skin tone... But, when I had to describe the color I would say that this is one intense coral with a little more pink in it. 



Formula i pigmentacija su odlične, pa tako ova nijansa daje potpuno i ravnomjerno prekrivanje u dva sloja. 
Izuzetno brzo se suši i jako dugo traje na noktima, što je zaista za pohvalu imajući u vidu da se preko ovakvih lakova ne nanosi nadlak. Nosila sam ga rekordnih sedam dana.

Šta vi mislite? Volite li nositi teksturisane lakove? Sviđa li vam se ova nijansa?
Puno pozdrava do sledećeg posta :***

The formula and pigmentation are excellent, so it provides a full and even coverage in two coats. It dries really fast and lasts on the nails for days, which is a pretty big deal considering the fact you shouldn't wear a top coat over textured nail polish.

What do you think? Do you like to wear textured nail polish? Do you like this one? 
Till next post :***

16 comments

  1. Odličan je uvijek 'slinim' nad ovim pješčanim holiday lakovima, a nikad da kupim neki, moraću definitivno. Tvoj je baš divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja stvarno dugo slinila, i nisu mi baš bili privlačni ti teksturisani lakovi, ali valjda kada ih tako dugo gledaš stvari se promjene :)
      Nemoj ih zaobići ako naletiš na njih ;)

      Delete
  2. Predivan lak i još ljepši nokti! :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I accidentaly removed your comment, so I'll just copy/paste from my e-mail notification :)

      Niky:
      "I really love these GR textured polishes, they are amazing and have so many shades, that everyone can surely pick a lovely colour! This shade is so pretty."

      Delete
    2. And, of course I forgot to answer bellow :)
      Yep, they're pretty much amazing. Great quality for a great price, and a color range is very good. I think they added some new shades to the collection recently.

      Delete
    3. That's fine :D And about the new shades, as far as I know we recently got some new colours of Rich Color polishes, but so far no Holiday ones, anyway I think it's normal, since everything arrives quite late here :D So I hope they will get here too^^

      Delete
  4. Boja je fenomenalna. Oboyavam te GR lakove ali taj nisam kupila jer imam skoro identican smirglav CG :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja baš po mom ukusu. Uzela sam još jedan, mislim da će sledeći post biti o njemu.
      Nama su, nažalost, China Glaze još uvijek nedostupni. Nadam se da će se to brzo promjeniti.

      Delete
  5. Prelepa nijansa, a stoji ti kao saliveno! Mnogo mi se sviđa

    ReplyDelete
  6. lak je predivan i odlično ti stoji :)

    ReplyDelete
  7. oduševljena sam hrapavcima, premda mi se čini da se ovaj s mojim tenom baš i ne bi složio... ali na tvojim krasnim noktima odlično izgleda :D

    ReplyDelete
  8. 66 i 63 su mi bili omiljeni lakovi ovog ljeta :D Ali Holiday lakovi su mi definitivno nešto najbolje ikada izmišljeno :D

    ReplyDelete
  9. Pored onog svetlo roze br 63, ovaj mi je omiljen :D Preporucujem i boje iz nove zimske kolekcije :)

    ReplyDelete