Coral nails with gold sparkles

Kombinacija koju trenutno imam na noktima spada u one koje se lako i brzo urade, a izgledaju vrlo efektno i kao da je uloženo puno više truda nego što jeste. Kako sam u zadnje vrijeme opsjednuta šljokičastim lakovima, ni ovaj post nije mogao proći bez njih pa sam iz kutije izvukla svoj Essence-Make it golden lak. Već sam imala zamišljenu kombinaciju u glavi i trebalo je samo naći odgovarajuću boju za podlogu. Nakon nekog vremena i nekolicine isprobanih kombinacija, izbor je pao na Flormar Supershine 04 (swatch). 
Evo i kako sam iskombinovala ta dva laka...

Manicure I'm wearing today is one of those very simple to do, but very effective on nails. Since lately I'm really obsessed with glitter polishes I pulled my Essence-Make it golden from the nail polish box. I already knew what kind of manicure it should be, and I had to find adequate base color. After a while I chose beautiful coral shade - Flormar Supershine 04 (swatch). 
Here's the result...






Nanijela sam dva sloja Flormar laka a zatim četkicom pažljivo rasporedila par zlatnih šljokica pri korijenu svakog nokta. Ovaj korak može da se radi i spužvicom, kao gradient, ali meni je bilo lakše četkicom. Za kraj sam nanijela sloj brzosušećeg nadlaka (Essence BTGN), i to je to...

Šta vi mislite? Sviđa li vam se? Jeste li nosile nešto slično?
Puno pozdrava da sledećeg posta...

I applied two coats of Flormar nail polish and then added a few golden glitters using a brush. You can use a sponge (like gradient), but for me it was easier to use a brush. In the end I applied one coat of fast drying top coat (Essence BTGN) and that's it...

What do you think? Do you like it?
Till next post...Bye!

13 comments

  1. Jao kombinacija je boli glava mnogo mi se sviđa!

    ReplyDelete
  2. Gorgeoues. I already wore similar combination, just that I added Make It Golden on tips. :)

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se...kombinacija je pun pogodak, jednostavno i efektno ;)

    ReplyDelete
  4. kombinacija je super, sve sa zlatnom pali :D

    ReplyDelete
  5. Nice manicure! And I love the shape of your nails! :):)

    beautinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. now I´m here, too :) from Beautylish :-) you do really beautiful nail designs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for following :).
      I'm glad you like the designs...

      Delete
  7. Love this combination! Coral and gold looks so pretty together, need to get a coral nail polish for spring :)

    ReplyDelete
  8. Beautiful, i like this combination!

    ReplyDelete