Gold nails

Mislim da su dva posta pauze između Jolly Jewels lakova bila sasvim dovoljna i da sada mogu da nastavim sa njima :D. U međuvremenu sam dobila još jedan lak iz ove kolekcije i njega ćete da vidite u nekom od narednih postova, a sada ću vam pokazati br.103 u kombinaciji sa Eveline 495 nude lakom.

I think the break from two posts between Jolly Jewels polishes was enough and now I can keep showing them :D. In the meantime I got another one from the collection and you'll be able to see it in one of my following posts. However, today I'll show you No. 103 layered over Eveline 495 nude nail polish.



Izabrala sam ovaj Eveline lak jer mi se činilo da boja većeg glitera odgovara njegovoj boji, a mom rozom podtonu kože definitivno bolje pristaje od  zlatne boje. Evo i kako kombinacija izgleda...

I chose this Eveline polish because it seems that larger glitter color matches to it really well, and it suits my pink undertone better than gold color.  Here is how the combination looks on my nails...





Stavila sam po dva sloja od oba laka. Rezultat bih nazvala - Glamurozni nude nokti, jer sam stekla takav utisak dok sam nosila tu kombinaciju. Nekako se poprilično stopi sa bojom kože, a tek kada se dovoljno zagledate vidi se sva ljepota glitera koji ovaj lak sadrži.

Šta vi mislite? Sviđa li vam se ova kombinacija?
Puno pozdrava do sledećeg posta...

I applied two coats of each. And, I could call the result - Glamorous nude nails, because I had that kind of impression while I was wearing this combo. From the distance it looks nude, but when you look better you can see all that beautiful glitter.

What do you think? Do you like this combination?
Till next post... Bye!

10 comments

  1. taj mi je definitivno na listi.. baš je neobičan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. Mislim da nisam vidjela ništa slično ranije.

      Delete
  2. E ovaj mi je najlepši! Ja zlaćane obožavam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nešto i ne volim zlatne jer mi malo koji stoji, ali ovaj mi se sviđa :)

      Delete
  3. Nokti su ti predivni...a lak je divan... <3

    Imam pitanje...kako napravis tako lijepu kozicu,tj. cime je tako fino njegujes? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Kožicu uklanjam jednom u 10 dana Afroditinim gelom
      http://2.bp.blogspot.com/-Lsc_C0TX6xU/TiGt25KYeGI/AAAAAAAACns/XN_lYRyodrs/s1600/product_805.jpg
      a poslije je mažem sa Hemel multivitamin kremom za nokte.
      I kad god mi padne na pamet mažem bilo koju kremu za ruke, trenutno mi je favorit Balea losion za ruke sa malinom.

      Delete
  4. Hvala....taj afroditin gel planiram nabavit jer ga svi hvale....nadam se da ce i meni pomoci.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskustva se dosta razlikuju, nekima je previše isušivao kožicu. I ja sam se na početku žalila, ali sama sam kriva jer sam ga prečesto koristila.

      Jednom u 10, pa čak i 15, dana je sasvim dovoljno. Ako negdje primjetim višak kožice između uklanjanja, samo dobro namažem kremom, poguram štapićem i bude ok.

      Delete
  5. Predivno kao i uvijek :D

    ReplyDelete