Golden Rose Jolly Jewels 102

Evo jednog laka koji se naknadno pridružio mojoj maloj kolekciji GR "dragulja". Dobila sam ga na poklon nekoliko dana nakon što sam kupila ostale lakove iz ove kolekcije. Riječ je o nijansi br. 102, koja se sastoji od kombinacije sitnog i krupnog (šestougaonog) srebrnog glitera u providnoj bazi. Efekat koji ovaj lak daje noktima me podsjeća na zgužvanu alumijisku foliju...

Here is one nail polish who has recently joined my little "jewel" collection. I got it as a present a few days after I bought the rest of the polishes from the Jolly Jewels collection. It's shade No. 102 which contains small silver particles and larger hexagonal glitter in a clear base. The effect this nail polish gives reminds me of crumpled aluminum foil...







Kao bazu sam stavila jedan ultra tanki sloj Flormar Spring & Summer 436 srebrnog laka, a zatim nanijela dva sloja JJ 102. Naravno, može da se nosi i bez baze jer dva deblja sloja daju sasvim solidno pokrivanje.

Sviđa li vam se ovaj "draguljčić" :)?
Do čitanja :***

As a base color I applied ultra thin layer of Flormar Spring & Summer 436 silver polish, and then added two coats of JJ 102. Of course, it can be worn without base color because two thicker coats can give a decent coverage. 

Do you like this "jewel" :)?  
Till next post... :***

20 comments

  1. Divan je, odlično ti stoji!
    Asocirao me je na OPI Crown me already, možda ga i ja namažem ovih dana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Išla sam tražiti swatch tog OPI-ja :)
      Dosta liče, možda samo GR ima više većih šljokica nego OPI.

      Delete
  2. jao, kako je predivan, a nekako zapostavljen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene čudi kako se tako malo spominje :)
      Meni je 100 puta ljepši od 115 :)

      Delete
  3. This is so glamorous!:) I really like that design

    beautinika.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bas je lep. Skroz je svecan. :)

    ReplyDelete
  5. Divno ti stoji. Mnogo mi se dopada novo zaglavlje koje si stavila na blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Malo mi dosadilo staro, a ova jedna fotografija mi slučajno ispala sva mutna i maglovita pa dobih inspiraciju za novo...

      Delete
  6. Prekrasan je!! Zaslužuje biti zauvijek na blogu u zaglavlju!!!

    ReplyDelete
  7. Predivan je stvarno i mnogo su ti lepi nokti :)

    ReplyDelete
  8. Prelepi su ti nokti! :) A i lak je pravi glitter.

    ReplyDelete
  9. Kolekcija im je stvarno fenomenalna!

    ReplyDelete
  10. zavidim ti na svim GR JJ lakovima!!!!

    ReplyDelete
  11. I just got this baby and it's amazing! I love your nails!

    ReplyDelete