Black framed nails

Ovaj manikir sam zapravo htjela uraditi za jednu priliku prije mjesec dana, ali tada su stigli Jolly Jewels lakovi pa je sve ostalo zanemareno. Kao što piše u naslovu radi se o framed (uokvirenim, uramljenim) noktima. Radila sam ih i prije par mjeseci, samo na malo drugačiji način (link).
Za razliku od prethodnih, sada su uokvireni tačkicama a evo i kako izgledaju...

I was planning to do this manicure a month ago, but then Jolly Jewels polishes showed up and everything else went to a waiting list. As the title says, today's post is about framed nails. I did the framed nails a couple months ago too, only in a bit different way (link)
Unlike the previous, they're framed with dots now and here is how they look like...







Za ovaj manikir sam koristila lakove: Flormar 313 (crni), Flormar 400 (bijeli) i Flormar 392 (sitne holo šljokice). Nažalost, efekat holo šljokica nisam uspjela uhvatiti ali zato sam uhvatila sjaj nadlaka u kojem se ogleda lampa sa sve spiralnom daylight sijalicom :D.
Postupak nije težak ni komplikovan. Jedino što je potrebno, osim lakova, je tačkalica. Ja imam samo jednu, Essence, i nju uvijek koristim. 
Za početak sam nanijela dva sloja crnog laka, sačekala da se osuši a zatim uokvirila nokte bijelim tačkicama ostavljajući oko 2mm prostora između njih. Kada su svi nokti bili gotovi, između bijelih dodala sam holo tačkice. Naravno, na samom kraju sam stavila i sloj brzosušećeg nadlaka u što manje poteza kako se tačkice ne bi razmazale.

Šta vi mislite? Sviđa li vam se? Nosite li ponekad "framed" nokte?
Puno pozdrava :*

For this manicure I used: Flormar 313 (black), Flormar 400 (white) and Flormar 392 (holo glitter). 
Unfortunately, I couldn't capture the glitter effect in the photos. But, I caught the top coat shine which reflects the lamp and a daylight bulb :D (it's really hard to be a nail blogger sometimes :D).
I applied two coats of black polish to start with, waited for it to dry and then framed all my nails with white dots leaving 2mm between them. When all my nails had white dots, I added holo ones in those empty spaces I left. Of course, I applied one layer of the top coat at the end. 

What do you think? Do you like it? Are you wearing framed nails sometimes? 
Till next post... Bye!

16 comments

  1. Your nails look very pretty and elegant, I love them. <3

    ReplyDelete
  2. Odlicno ti je ispalo! Bas mi se svidja kako izgleda sa crnim lakom! :)

    ReplyDelete
  3. Uokvireni nokti mi se kao trend ne dopadaju, ali ova tvoja kombinacija je veoma elegantna. Dopada mi se.

    ReplyDelete
  4. Odlično! Jednostavno je, ali svejedno puno truda uloženo. Baš lepo =)

    ReplyDelete
  5. Jako lepo! Jedan od najlepsih manikira sto sam videla :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasno, već sam ti i na Forumu rekla, imaš najlijepše nokte i sve na njima izgleda predivno. :) :)

    ReplyDelete
  7. I love this! Will definitely try it when my nails are longer

    ReplyDelete
  8. umrijet ću od ljepote ♥
    savršeno, još na te tvoje divne nokte... :)

    ReplyDelete
  9. fantastično! Manikura mi se jako sviđa!

    ReplyDelete
  10. super <3
    uokrivila bih i ja svoje da su malo dulji :(

    ReplyDelete
  11. Ovo je predivno u ovoj kombinaciji boja, izgleda jako svecano i upadljivo i bas mi se dopada. Inace ne volim to uokvirivanje, ali u ovim bojama i sa tvojim oblikom noktiju je super.
    Moji nokti mogu prilicno narasti,i ne listaju se,ali oblikujem ih vise ovalno, u tvom obliku ne bi opstali jer su rekla bih tanji i taj oblik meni niej praktican za odrzavanje,rado bih uradila taj manikir, ali ljepse pristaje na tvoj oblik noktiju nego moj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.
      Meni se sviđa uokvirivanje, pogotovo kad su u pitanju tačkice ili gliter.
      Vidjela sam tvoje nokte, prvo na forumu a onda i na blogu. Super ti stoji ovalni oblik. I "framed" nokti još bolje izgledaju na taj oblik, pa probaj :)
      Ja sam isto dugo nosila ovalne, ali su mi tada češće pucali.

      Delete