Girly nails

Iskreno se nadam da vam nisam dosadila sa Jolly Jewels lakovima jer moja oduševljenost još uvijek traje i otkad sam ih kupila drugi lakovi kao da ne postoje :).
Danas ću vam pokazati kako sam iskombinovala jedan od najpopularnijih lakova iz kolekcije. Mislim da već znate da se radi o broju 115...

I sincerely hope that you didn't get bored with the Jolly Jewels swatches and pictures, because I'm so in love with them right now that there was no other polish on my nails since I bought them :).
Today I'll show you how I combined one of the most popular shades from this collection. I think you already know it's a 115...






Kao podlogu za JJ 115 sam koristila Flormar Supershine 29, koji ste mogli da vidite i ranije u ovom postu (klik). Na slikama su po dva sloja oba laka i sloj nadlaka.
Kombinacija mi je totalno slatkasta i pomalo dječija :), i čini mi se da mi ostali lakovi iz kolekcije više odgovaraju. A možda je samo stvar navike, jer mi je ovo prvi ovakav lak.

Šta vi kažete? Sviđa li vam se? Posjedujete li neki sličan lak i kako ga kombinujete?
Puno pozdrava do sledećeg posta...

Base color under JJ 115 was Flormar Supershine 29, which you could see earlier in this post (click). In the pictures I have two coats of each, and a top coat.
This combination looks kind of sweet and childish :), and I think that other polishes from the collection suit me better. But, maybe it's just a matter of habit because this is the first time I'm wearing this type of nail polish.

What do you think? Do you own something similar?
Till next post...
Bye!

10 comments

  1. Joj tak slatko, kao bombončići izgledaju nokti, a i lak sam po sebi!! Ovisi koji će ti biti bazni lak. Mene npr. zanima kako bi izgledao GR na crnoj podlozi, hm hm? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      Nije mi palo na pamet da kombinujem sa crnim, a možda ne bi bilo loše :)

      Delete
  2. Kad bi morala birati samo jedan lak iz ove kolekcije, mislim da bi to bila 115ica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kažem ja da je najpopularniji :D
      Zanimljiv definitivno jeste, ali mi nije među favoritima iz kolekcije.

      Delete
  3. i meni je 115 jedan od favorita :) ovo mi je skroz slatka kombinacija, stvarno izgleda ko neki slatkiš :D

    ReplyDelete
  4. ajme baš preslatko i totalno girly, sviđa mi se skroz :D

    ReplyDelete
  5. Tega bi prav z veseljem dodala svoji zbirki. :D

    ReplyDelete
  6. Kkavi dosadila, meni su prelepi ti JJ lakici!
    Ne zna se koji je sladji!

    ReplyDelete