Starry night sky

Moj omiljeni šljokičasti lak, Golden Rose br.318, po treći put na blogu :). Mogli ste ga vidjeti u ovoj i ovoj (klik) kombinaciji, ali tek sada sam uspjela "uhvatiti" njegovu pravu ljepotu. Pa pogledajte...

My favorite glitter nail polish, Golden Rose No.318, in a blog post for the third time :). You had an opportunity to see it here and here (click), but now I finally "caught" his real beauty. Take a look...






Otkad sam ga kupila, imala sam u planu da ga nosim preko crnog laka. Doduše, nisam mislila da će baš ovako dobro izgledati ;). Na slikama imam samo jedan sloj šljokica, preko dva sloja crnog Flormar 313 laka.
Pošto se radi o lakovima o kojima sam i ranije pisala, stvarno nemam više šta dodati. Slike su tu da kažu sve što ja nisam rekla  :)

Šta vi mislite o ovoj kombinaciji? Sviđa li vam se?
Do čitanja...

I had planned to wear it over black polish since I bought it. However, I didn't know that it would look so good :). In the pictures I'm wearing only one coat of glitter over two coats of black Flormar 313.
I really have nothing to add, because I wrote about these polishes in my earlier posts. Pictures are here to talk instead of me :)

What do you think about this combination? Do you like it?
Bye!

21 comments

  1. odlična kombinacija, sviđa mi se ovaj GR lakić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ja ga obožavam, i baš često ga nosim. Moram potražiti rezervnu bočicu.

      Delete
  2. omojbože, koliko je ovo dobro! moram ga potražiti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Ne izgleda u bočici tako dobro kao na noktima. Potraži ga, super je za kombinovanje.

      Delete
  3. Zaista izgleda odlično. Nisam imala predstavu da se preliva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja, dok ga nisam stavila preko crnog :)

      Delete
  4. Obozavam ovaj GR i imam cak dve bocice ;) super je preko svih tamnijih lakova. Divni su ti nokti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda znaš da je uživo još ljepši. Moram i ja kupiti backup :)
      Hvala!

      Delete
  5. lijep lak,ali nokti su još ljepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na divnom komentaru :)
      Meni je ljepši lak :D

      Delete
  6. Ko bi rekao da GR ima lak koji ima ovakav efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i to među With Protein lakovima ;)

      Delete
  7. Divni nokti!!! :D GR je divan! Sličan efekt ima i Flormar True color 003. I Flormar TC 010 je isto divan za ovakve kombinacije :)

    ReplyDelete
  8. ovo mi je wooow kombinacija!!!
    ako se zasitiš ovog šljokastog ja ću ga drage volje udomiti :)

    ReplyDelete
  9. OMG, this GR 318 is amazing, I have to buy this polish absolutely! :-)))

    ReplyDelete