Flormar Duochrome

Svaki put kada zavirim u svoju kutiju sa lakovima nađem nešto što nikada nisam nosila. Tako je bilo i sa ovim Flormar Duochrome lakom. Kupila sam ga prije mjesec dana, a tada je odprilike Duochrome kolekcija i stigla u moj grad. Od sedam različitih nijansi izabrala sam DC05 čiji ćete swatch vidjeti u nastavku, a ostale koje Flormar ima u ponudi možete vidjeti ovdje (mislim da bi DC02 mogao biti dupe za Chanel Peridot). Cijena ovog laka je 4 KM (oko 2 EUR). Mislila sam uzeti bar još jedan ali zbog skoro tri puta veće cijene u odnosu na standardnu postavu lakova, nisam. Pogotovo jer su na tom štandu gdje sam kupila skuplji nego u ostalim prodavnicama koje drže Flormar.

Every time I look into my polish box I find something that I never wore. This Flormar Duochrome was one of those nail polishes, too. I bought it a month ago, exactly when Duochrome collection arrived in my city. I chose the DC05 shade and you'll see the swatch in this post. The other shades from this collection you can see here (I think that DC02 could be dupe for Chanel Peridot) . The price of this polish is about 2 EUR.



Kao što vidite oblik bočice je isti kao i kod ostalih Flormar lakova, promjenili su samo boju čepa. Ne znam zašto, ali imam osjećaj da će ta zlatna boja jako brzo da spadne sa njega. 

The only thing that makes these bottles different compared to other Flormar polishes is the cap color. It looks really nice, but I have a feeling that this color will peel off very quickly. 






Boja, ili bolje reći boje, se prelijevaju od zlatne, preko zelene do plave. Najviše dolazi do izražaja zelena boja, zatim zlatna a plava se pojavi pod određenim uglom posmatranja (na fotografiji laka se dobro vidi). Što se tiče formule, spada u nešto rjeđe. Za potpuno pokrivanje su potrebna dva deblja, ili tri tanja sloja. Ja sam stavila tri. Linije od četkice su vidljive, ali to je zajednička karakteristika svim duochrome lakovima. 

Sve u svemu, sviđa mi se ovaj lak. To mi je prvi pravi duochrome, i zadovoljna sam kako izgleda na noktima. 
Šta vi mislite? Posjedujete li koji duochrome lak? 

Do čitanja...

The color of this polish varies depending on the light and looking angle. Green color is the most noticeable, then gold and the blue one appears only in a certain angle (you can see it in the bottle picture). Formula is a bit thinner, but with two thicker or three very thin layers you'll get full coverage. Like with the all other duochrome polishes, brush strokes are visible.

Altogether, I like this nail polish. It's my first real duochrome, and I'm very satisfied how it looks on my nails.
What do you think? Do you own any duochrome nail polish?

Till next post... Bye!

18 comments

  1. Divan je!!! :D Cijela kolekcija mi se sviđa, ali im je cijena u odnosu na standardne Flormar lakove zaista previsoka :( Ja sam ih vidjela samo u Tempu na štandu.. Da li imaju još negdje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Ja bi još taj dupe za Peridot, i onaj jedan boje bronze :D Ne znam ima li ih još negdje, nisam u međuvremenu svraćala na Tržnicu da provjerim. Najgore je što na štandu cijena zavisi od toga ko radi, to me je baš naljutilo.

      Delete
    2. Nema na Tržnici.. pitala sam i rekli su mi da ne žele da "pretrpavaju radnju" :-/ a na štandu u Tempu mi je teta rekla da je 4.5 KM iako je ispod njih pisalo da su 3KM.. meni su favoriti DC01 i 06 :D

      Delete
    3. Svašta! Tako je to kad se muškarci bave prodajom kozmetike, a to ih ne zanima :D
      Možda bi ih moglo biti po štandovima na pijaci. Ništa drugo mi ne pada na pamet.

      Što se tiče tete u Tempu, jednom prilikom sam je pitala šta je sa tim različitim cijenama i pravila se da ne zna o čemu pričam. Valjda će shvatiti da tako samo odbija mušterije.
      Ni DC07 nije loš, ali sad iz principa neću kupiti :D

      Delete
    4. Ja kod te tete više ne idem :D A gospodina na Tržnici sam pitala zar nije logično da u centru gdje dnevno prođu hiljade ljudi ima bolju ponudi, na šta me on pogledao u fazonu: Ma šta ti znaš o tome???

      Jeste, DC07 je isto jako lijep :) Potražiću ih na pijaci, pa ako nađem na nekom štandu javiću ti :D Pozzzzzzzz :-*

      Delete
  2. Replies
    1. :D
      Mislila sam da mi se neće sviđati duochrome na noktima, ali prevarila sam se :)

      Delete
  3. Bas se dobro slika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha. I mene je iznenadio, mislila sam da će biti muke sa hvatanjem boja.

      Delete
  4. predivan je! ja obožavam duokromne i holo lakove. moram pogledati da li su došli kod nas (zagreb), a ako i jesu koštaće valjda kao suho zlato grrrrr u kojem si ti gradu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam iz Banjaluke (BiH). Kod nas su došli prije mjesec i nešto, pa vjerujem da ima i kod vas negdje.
      Znam da su kod vas cijene Flormar i GR dosta veće nego kod nas, ali valjda neće biti puno skuplji u odnosu na obične lakove.

      Delete
  5. Zanimljiva je boja, lepo ti stoji. Imas lepe nokte, smrc! :) Mene doduse podseca na bubu neku, ali ostavicemo po strani to na sta mene podseca... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Znam znam, oduvijek se ovi lakovi porede sa onim velikim "duochrome" bubama :DD

      Delete
  6. super ti stoji, ja sam primjetila da mi metalik (srebrni, zlatni...) lakovi očajno stoje pa pretpostavljam da bi i sa ovim bila ista priča!
    srećom pa ga kod mene ni nema za kupiti inače bi došla u iskušenje :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mora značiti da bi ti loše stajao. I meni zlatni ne stoje nikako, ali ovaj je ok bez obzira na zlatnu boju.

      Delete