Golden Rose Jolly Jewels - Swatches

Kao što sam i obećala u prošlom postu, danas vam donosim swatcheve Golden Rose Jolly Jewels lakova. Nisam htjela da ih pokazujem posebno jer nemam namjeru da ih nosim bez podloge. Razlog je to što ne volim da se vidi nokat ispod laka, a i toliko mi se sviđaju da mi je prosto šteta trošiti puno laka na jedno lakiranje :D.
A evo i koje sam odabrala...

Like I said in my previous post, today I bring you swatches of my Golden Rose Jolly Jewels nail polishes. I didn't want to swatch them individually because I don't intend to wear them on their own. The reason is that I don't like when you can see the nail through nail polish, and I like these beauties so much that I don't want to waste them by applying multiple coats :D
Here are the ones I chose...




Ove četiri nijanse sam kupila prije nekoliko dana po cijeni od 3 KM (1,50 EUR), a juče sam na svojoj facebook stranici dobila informaciju da sada koštaju 4 KM (2 EUR). Obe cijene se odnose na Refan parfimerije u Banjaluci jer su ovi lakovi trenutno dostupni samo kod njih, tako da informacije o cijeni uzmite sa rezervom.
Lakovi su pakovani u bočice identične onima u kojima dolaze Rich Color lakovi, jedino se boja čepa malo razlikuje. U njima se nalazi 10.8 ml proizvoda, što je neka standardna količina. Četkica nije kao kod Rich Color lakova, već je  dosta uža i tanja. Na slikama ispod možete pogledati kako ustvari izgleda, a zavirite i u spisak sastojaka :).

I bought these four shades a few days ago. The price was about 1,5 EUR. In the meantime, the price went up so now they cost about 2 EUR (in Banjaluka).
The bottles are identical to Rich Color ones, only the cap color is a little different. They contain 10.8 ml of the product.  The brush is not wide like in Rich Color polishes. On the pictures below you can see how it actually looks, and take a peek in ingredient list :)



A evo i swatcheva svih nijansi...

And, here are the swatches...

Jedan sloj/One coat
Dva sloja/Two coats
Tri sloja/Three coats
Što se tiče nanošenja, sa 103 i 106 nisam imala problema dok je sa 108 i 115 bilo malo teško rasporediti gliter po noktu. Za njih bi preporučila ovaj način (klik) nanošenja.
I još da napomenem da nisam koristila nadlak, i nisam čistila kožicu nakon lakiranja pa je malo neuredno. Nadam se da mi opraštate :).

Šta mislite o ovim lakovima? Jeste li kupili neki od njih? Sviđa li vam se moj izbor?

Puno pozdrava do sledećeg posta :)

As for the applying, with 103 and 106 I had no problems, but with 108 and 115 I had troubles to spread the glitter. I would recommend this technique (click) for applying those two. 
I must mention that the swatches are without top coat, and I didn't clean my cuticles so it's a bit messy. I hope you'll forgive me :).

What do you think about these polishes? Do you own any? How do you like my choise?

Till next post... Bye!

15 comments

  1. 106 and 115 are so gorgeous. I wish these polishes would be available in Slovenia, they're so beautiful. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they are. Really unique among drugstore polishes. To bad they are not available at your country :(.

      Delete
  2. Lepo, lepo. Nisam uzela nijedan od ovih koje si ti izabrala, mada sam se lomila da li da uzmem 108 ili ne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja bih rekla da je 117 za tebe :), nekako mi je tvoj fazon.

      Delete
  3. Ne mogu prežaliti što su u Hrvatskoj ovi lakovi 34 ili 35 kune! A prekrasni su, i voljela bih ih imati što više. Ali su stvarno preskupi :/ Vidjela sam već dosta swatcheva po blogeru, ali nije mi dosta, samo da mi je što više slika :))) Bjutiful <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno šteta. Ako imaš nekoga u BiH neka ti kupi i pošalje, kod vas se baš ne isplati kupovati. Ta cijena je u rangu OPI ili CG kad se kupuju preko Ebay-a.

      Delete
  4. Wwhat a great price! I think 115 will look great over a white polish :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, we are surprised with the price to :) I hope it won't go up again.
      Yes, I planed to wear it over white and some pastel colors.

      Delete
  5. 115 looks like a dupe for It's a Trap-eze from China Glaze...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't own Trap-eze, but they really look similar...

      Delete
  6. uh, da, ti imaš baš duge nokte i ostane ti dosta nepokrivenog. moji su kratki pa nemam problem. baš me zanima kako ćeš da ih kombinuješ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ima i toga :) Sad su već predugi, a lijena sam da ih skraćujem. Treba mi pola dana za to :D.

      Delete
  7. love the golden nailpolish! great blog!
    should we follow each other?
    kisses

    ReplyDelete
  8. Super su ovi lakovi, od ova cetiri nemam samo zlatni :)

    ReplyDelete
  9. boje su fantać,meni su crveni,zlatni i zeleni naj naj

    ReplyDelete