Snow

Bilo je krajnje vrijeme da i na moje nokte napada snijeg :) Inspiraciju za današnji manikir sam našla kod Palčice na Litlle things that make me happy (klik) blogu, i hvala joj na tome :*. Ovako (klik) izgleda njena izvedba, a moju ćete vidjeti u nastavku...
Jako mi se svidjela i kombinacija boja, pa nisam htjela ništa mijenjati. Koristila sam: Golden Rose Graffiti 01, Flormar 400, Flormar 431 i Flormar 392. 

It's about time to have some snowflakes on my nails :) Inspiration for this manicure I found at Palčica's blog Litlle things that make me happy (click), and I want to thank her for that :*. This is (click) how the original manicure looks, and you'll see mine below...
I love the color combination too, so I didn't want to change anything. I used: Golden Rose Graffiti 01, Flormar 400, Flormar 431 and Flormar 392.



A evo i rezultata...

Here are the manicure photos...




 


Što se tiče samog postupka, vrlo je jednostavan. Prvo sam stavila dva sloja plavog laka, sačekala da se osuši a zatim na vrhove stavila malo bijelog crackle laka koristeći spužvicu (kao u ovom postu). Nakon nanošenja crackle laka na sve nokte, opet sam sačekala par minuta da se osuši pa Essence tačkalicom dodala nasumične bijele i holo šljokice. Za kraj sam nanijela sloj nadlaka i snježni nokti su bili gotovi :).

Šta vi mislite? Jeste li nekada radili nešto slično?
Do sledećeg posta...
Pozdrav!

The procedure for making this manicure is very simple. First I applied two coats of blue polish, let it to dry and then added some white crackle on the tips of my nails using the sponge (like in this post). After that I added some random white and holographic dots (using the Essence dotting tool).  At the end I applied topcoat and my snowy nails were done :).

What do you think? Have you ever done something like this?
Till next post...
Bye! 

9 comments

  1. Odlično! Prekrasni su ti nokti!

    ReplyDelete
  2. Ne znam što mi je lijepše, nokti, lak, izvedba - ma sve je savršeno svaka čast!

    ReplyDelete
  3. Ooh, very pretty! I need to try this :-)

    ReplyDelete
  4. uf, kad narastem veeeeeeelika imat ću iste takve nokte ;)
    manikura mi je super, a o noktima ću još sanjat :D

    ReplyDelete
  5. Baš su mi lijepe tvoje manikure. Nikad se ne bih sjetila spužvicom nanijeti crackle. Bjutiful!

    ReplyDelete
  6. super ti je ispalo!!!
    sviđa mi se i tvoja kombinacija, a o noktima poput tvojih i ja mogu samo sanjati *_*

    ReplyDelete