Another gradient

Napravila sam još jedan gradient, samo ovaj put malo drugačiji. Ranije ste imali prilike da vidite ovaj šljokičasti i ovaj koji je najobičniji gradient možda malo neobičnije kombinacije boja. Sada sam malo eksperimentisala, pa sam gradient napravila dijagonalno.

I made another gradient. Only this time it's a little bit different. In my earlier posts you could see this sparkle gradient and this ordinary one. Now I've experimented and I made ​​a diagonal gradient.





Lakovi koje sam koristila su: Flormar 2012 br. 446, Flormar 2012 br. 447 i Gabrini Elegant br. 396. Njih ste takođe mogli da vidite u nekim ranijim postovima (gdje su boje dosta realnije :D). Prvo sam nanijela dva sloja svijetlijeg laka, sačekala da se osuši a zatim spužvicom nanosila tamniji. A kako je vrijeme praznika, ništa ne može da prođe bez malo svjetlucanja pa sam u uglove dodala malo srebrnog laka (spužvicom). 

Šta vi mislite? Sviđa li vam se?
Veliki pozdrav do sledećeg posta...

Nail polishes I used are: Flormar 2012 No. 446, Flormar 2012 No. 447 and Gabrini Elegant No. 396. You could see those in my earlier posts, too. First I applied two coats of a light purple polish, waited for it to dry and then applied darker one using a sponge. Since this is the holiday time, nothing is not good enough without some sparkling effect so I added silver nail polish in the corners of my nails (using a sponge, of course).

What do you think? Do you like it?
Till next post...
Bye!

9 comments

  1. Tek kada sam se pomnije zagledala videla sam tamniji lak. Inače mi je delovao kao senka. Inače mi se kombinacija veoma dopada, posebno srebrni ćošak.

    ReplyDelete
  2. savršeno je! kao da si umočila nokte u sneg.

    ReplyDelete
  3. Odlicno je ispalo, i ja sam tek nakon sto sam bolje pogledala uocila tamniji lak! :)

    ReplyDelete
  4. It looks great. But you have very gorgeous nails, so everything looks great on them. :)

    ReplyDelete
  5. mi lajket, ovu ideju ću prvom prilikom ja tebi ukrasti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno! Taman mi vratiš za onu što sam ja tebi ukrala :D

      Delete