Sparkle touch

Lak iz jučerašnjeg posta nije izdržao ni 24 sata na noktima :). Zamijenila sam ga kombinacijom Catrice Blue Cara Ciao (br.400) laka i šljokičastog nadlaka Miss Sporty Sparkle Touch. Sparkle Touch sam kupila prije nekoliko mjeseci, a evo tek sada je došao na red. Zainteresovao me je jer sadrži holografske čestice koje me podsjećaju na moj omiljeni nadlak Hello Holo od essence-a. Pored ovih holografskih čestica, sadrži i plave i roze šljokice. Ima najširu četkicu koju sam u životu vidjela :)

Polish from the yesterday's post didn't took long on my nails :). I replaced it after 24 hours with combination of Catrice Blue Cara Ciao (No 400) and Miss Sporty Sparkle Touch topper. I bought Sparkle Touch a few months ago, but I didn't wore it until now. I was attracted by his holographic particles that remind me of my favorite topper Hello Holo by essence. Beside the holographic sparkles, it contains blue and rose glitter.  It has the widest brush that I have ever seen :)



Pokušala sam da uslikam njegov holo efekat na noktima i nije mi pošlo za rukom jer danas cijeli dan pada kiša i nema sunca. Ali eto vidi se na slici bočice koja je slikana sa blicem.

I've tried to catch his holographic effect on nails and I didn't succeeded because it's raining all day. There is no sunlight :(. But it can be seen in the picture of the polish bottle, which I photographed with flash.

Ovako izgleda na noktima. Imam dva sloja Blue Cara Ciao i dva sloja Sparkle Touch laka (i naravno podlak i nadlak).

That's how it looks on my nails. I have two layers of Blue Cara Ciao and also two layers of Sparkle Touch (base and top coat are here too).


I evo još jedna fotka gdje se vidi sva ljepota i sjaj ovog lakića.

And here is one more photo where you can see all the beauty of this nail polish.


I hope this combination will last longer on my nails :D

Hope you like it!
Bye!
 

2 comments

  1. hoće garant, glitteri dobro drže na noktima :-D
    dobra kombinacija :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, drže i previše :). Samo što meni lak brzo dosadi, ne pamtim kad sam zadnji put dočekala da mi se manikura ošteti pa da je skinem.

      Delete