Framed nails

Framed/outlined/border nails su jako popularni ovih dana i vidjam ih na dosta blogova koje pratim. Sam naziv bih prevela kao uokvireni ili uramljeni nokti :).
Uokviriti nokte možete na razne načine: šljokicama, tačkicama, gliterom, lakom itd. Ja sam radila klasični okvir sa lakom, i koristila sam metodu koju sam smatrala najjednostavnijom. Ispod je mali tutorial u slikama...

Framed/outlined/border nails are very popular these days. I've seen it on lots of blogs I follow. You can frame nails in many different ways: with glitter, dots, lines, polish, etc. I did it with polish, using a method I considered the simplest. You can see a little picture tutorial below...



Prvo nanosite onaj lak koji želite da vam bude okvir. U mom slučaju to je Catrice- I scream Peach koji sam nanijela u dva sloja. Kada je lak bio potpuno suh, na vrhove sam stavila selotejp. Nakon toga sam nanijela po jedan sloj Flormar 427 i Flormar 392 ostavljajući sa svih strana po 1-2 mm prostora. Selotejp treba skinuti odmah nakon nanošenja, jer ako se lak počne sušiti mogli bi ga povući prilikom skidanja (učite na mojim greškama :D). Na kraju stavite nadlak da bi površina nokta bila glatka, i to je to...

First, apply nail polish that should be a frame. In my case it's Catrice- I scream Peach. I applied two coats. When it was completely dry, I placed the sellotape on top of each nail. After that I applied one coat of Flormar 427 and one coat of Flormar 392 leaving 1-2 mm on each side. Sellotape should be removed right after you apply the last coat, because if it starts to dry you could pull the nail polish during removal (learn from my mistakes :D). At the end seal it with a top coat, and you're finished.

Lakovi koje sam koristila ....

Nail polishes I used....


Konačan rezultat :)

The final look :)


Kao što vidite, daleko je od savršenog ali tješim se da je to zato što mi je ovo prvi put da radim Framed nails :)

As you can see, it's far from perfect but I console myself that's because i did framed nails for the first time :)

Till next time!
Bye!





4 comments

  1. dobro je :-D
    taman kad sam je mislila sama odradit nokti su se opet vratili pucanju na krajevima i sad više nisu ravni :-(
    meni se čini da bi bilo lakše naknadno dodati okvir ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne moraju biti ravni, čak mislim da ljepše izgleda na zaobljenim noktima. Protiv pucanja bih ti preporučila Eveline 8u1 (ako već nisi probala), ja otkad ga koristim kao bazu nokti mi se ne listaju i ne pucaju.
      Pokušala sam naknadno dodati, ali ovako mi izgleda urednije ;)

      Delete
  2. za prvi put je super ispalo :) mene je strah to i probat radit jer mislim da bi totalno fulala :(
    a ovaj holo flormar je divan ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Probaj bar na jednom noktu pa ako ne uspije nikome ništa.
      To mi je novi lakić, uživo je još ljepši :)

      Delete