Catrice Liquid Camouflage - 010 Porcelain

Kada sam prošle godine pisala recenziju o Catrice HD puderu, napomenula sam da sam dala šansu i nekim drugim proizvodima za lice. Jedan od njih je svakako već naširoko poznat  Catrice korektor, tj. Liquid Camouflage Concealer. Otkad sam ga otkrila potrošila sam nekih pet, šest pakovanja. Nisam imala potrebe uopšte da kupujem i probam bilo koji drugi, a i oni što su se do tada nalazili u upotrebi pali su u zaborav.  Zašto je tako, čitajte u nastavku...





Korektor dolazi u klasičnom pakovanju kao i većina korektora. Poput sjaja za usne. Na ambalaži od čvrste plastike možete naći osnovne informacije o proizvodu, gdje je proizveden, količinu i kratko uputstvo za upotrebu. 


"Tečni, dugotrajni korektor sa visokom pokrivnom moći. Savršeno "kamuflira" tamne krugove ispod očiju, nepravilnosti pa čak i tetovaže." 
U ambalaži se nalazi 5ml proizvoda što je dovoljno za nekih mjesec dana svakodnevne upotrebe. 


Kao što vidite, i aplikator je isti kao kod sjajeva za usne, što meni odgovara jer je jako praktično za nanošenje. Jednostavno aplikatorom nanesem na željena mjesta i nakon toga blendam kistom ili blenderom, zavisi šta mi je pri ruci. 

Tečna kamuflaža trenutno dolazi u pet nijansi, od čega su dvije nove (Natural Rose i Honey). Porcelain, Light Beige i Light Natural su već neko vrijeme u ponudi. Moja je naravno 010 Porcelain, jer sam inače jako svijetla. Porcelain je do sada bila najsvjetlija pa je pogodna i za konturisanje, tj, naglašavanje željenih dijelova lica a pri tome je i neutralnog podtona. 
Ponekad ljeti uzmem 020 Light Beige. 


Inače nemam nekih velikih nepravilnosti na licu u vidu akni, ožiljaka i sl., ali imam mnoštvo kapilara na obrazima, oko nosa, podočnjake, tako da mi je na tom dijelu potrebno jako pokrivanje. Prije tečne kamuflaže, posezala sam za onom u teglici koju takođe jako volim ali mi je tečna draža jer je daleko laganija i više odgovara tako osjetljivom području.

Osim pokrivanja, jako mi je bitno da se korektor ne uvlači u pore i bore, te da takav ostane onoliko koliko nosim šminku. Ovaj korektor, jednom kada nanesem i setujem, mirna sam cijeli dan. Samo tu gdje se nalazi šminka ostane netaknuta. O tačnom broju sati vam ne mogu govoriti, zavisi od kože, podloge, pudera za setovanje i tako dalje, ali vam sa sigurnošću mogu reći da meni baš nikada nije skliznuo sa lica. 
Što se tiče uvlačenja u bore, naravno da će ih naglasiti, zato tamo gdje ih imate nanosite manju količinu. Ono što je bitno je da se proizvod dodatno ne nakuplja, slijeva, ostavljajući samo naglašene bore i ništa drugo, već da ostane upravo onakav kakav je kada je svježe nanesen.

Još jedna jako važna stvar je da ne isušuje kožu niti pravi bilo kakve druge probleme na licu. 

A evo i kako izgleda na djelu. Ne volim baš kačiti ovakve fotke gdje se vidi svaka bora, pora, tačka, nepravilnost, ali kako da vam drugačije pokažem šta i kako na mom licu radi ova mala čarobna stvarčica. 


Za potrebe slikanja sam nanijela malo više proizvoda nego inače, ali sam zato prekrila sve što mi smeta na obrazima, gornjem kapku, ispod očiju... 

Zaboravila sam reći da je i tekstura ovog korektora jako lijepa, tečna taman toliko koliko treba da bude a da zadrži pokrivnu moć. Jako lijepo se blenda. Ukoliko pretjerate, može da postane "cakey" u kombinaciji sa puderom u prahu, ali sa ovom pokrivnom moći zaista nema potrebe za velikim količinama. 
Cijena je oko 7 KM, ali često bude na sniženju pa je ja najčešće kupim za nekih 5 KM. O isplativosti je suvišno i govoriti.


Jeste li Vi probali Catrice kamuflažu? Jeste li zadovoljni kao i ja, ili možda imate nešto još bolje za preporučiti? 

Hvala na čitanju :***

No comments