GOSH paleta - To have fun with in LA

Ovu Gosh paletu imam već nekih godinu dana i isto toliko se spremam da napišem koju riječ o njoj. Prije nego što sam je kupila, neko vrijeme sam obilazila oko tih paleta i jako su mi se sviđale dvije mat palete, ali kako nisam našla nešto puno swatcheva ni recenzija na internetu, vraćala sam se praznih ruku. Sve dok jednom nisam naletila u vrijeme kada je ova moja bila na  sniženju, tako da je naposlijetku logičan izbor bila To have fun with in LA. 






Gosh palete od devet nijansi dolaze u pet kombinacija boja, inspirisanih različitim gradovima: 001 To enjoy in New York, 002 To have fun with in LA, 003 To play in Vegas, 004 To be cool in Copenhagen i 005 To party in London. Ukupna količina proizvoda je 12g, a redovna cijena je negdje oko 25 KM. Nalaze se u kartonskoj ambalaži na kojoj je prikazan grad kojim je paleta inspirisana i jedna od mogućih kombinacija sjenila na očima. Na vrhu kutijice vjerno su prikazane nijanse koje se nalaze u paleti, a na poleđini su navedeni sastojci. Sama paleta je napravljena od čvrste, mat, crne plastike i unutar nje se osim devet nijansi sjenila nalazi i prilično veliko i funkconalno ogledalo. 



Neki bi možda zamjerili to što se u paleti ne nalazi aplikator, ali meni to ne smeta, a i narušilo bi kompaktnost i praktičnost ove palete, jer iako na slici izgleda velika ona je zapravo malo veća od dlana i jako praktična za ponijeti u neseseru. 


Sjenila u ovoj paleti su šimerasta i metalik, sa izuzetkom svijetlo plave nijanse u sredini koja je mat. 
Prva tri sjenila bi trebalo da čine ljubičasti dio ove palete, iako je za moje pojmove prva nijansa plava. Doduše, sa vidljivim ljubičastim podtonom. Ona je metalik, dok su druge dvije šimeraste, s tim da najtamnija u sebi ima nešto krupniji zlatni gliter. Sve tri su srednje pigmentovane. Najtamnija ljubičasta se prilično trusi i neravnosmjerno nanosi. 


U drugom redu imamo dvije metalik nijanse i jednu mat. Prva, tirkizna (inače najljepša u paleti), je jako dobro pigmentovana, dok je druga nekako kredasta, iako je na dodir puterasta, mekana. Jako se trusi. Tamno plava je teksturom slična tirkiznoj. 
U trećem redu se nalazi najkvalitetnija nijansa ove palete, prva u redu. Predivna metalik, svjetlo zelena koja vuče  na zlatnu. Jako pigmentovana, skoro poput nekog čistog pigmenta. Idealna za kombinovanje sa svakom drugom nijansom iz palete, i kao stvorena za unutrašnji ugao oka. 
Druga i treća su nešto između metalik i šimeraste. Obe su srednje pigmentacije. 


Svočevi bez baze za sjenila:


Svočevi uz korištenje baze (Catrice):




Što se tiče ostalih osobina, sve zavisi od nijanse. Metalik nijanse se divno nanose i lijepo blendaju. Šimeraste i ne baš, prilično se truse i nejednako nanose pa je potrebno malo više truda kako bi se dobio željeni efekat.

Sve u svemu, ovo je jedna jako zanimljiva paleta sa lijepo uklopljenim bojama koje se mogu kombinovati na mnogo načina. Meni je jako draga, mada bih voljela da je pigmentacija mrvicu bolja, jer ovako morate koristiti bazu za sjenila ili neku olovku preko čitavog kapka kako bi se postigao pun intenzitet boje. 

Evo kako sam je ja iskoristila. Kao bazu sam stavila bijelu olovku za oči.



Hvala na čitanju.

2 comments

  1. Pigmentacija je odlicna, nisam je ocekivala. Mislim da u Srbiji vise nema Gosha, steta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, stvarno je dobra. Meni su i na prvi pogled djelovale kvalitetne ove palete, i Gosh sjenila uopšte.
      Kod nas se Gosh pojavi pa nestane, i tako. Za sada je tu, i nadam se da će ostati :)

      Delete